FindHotel
ScandicHotels.comUSD 133
Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Anmeldt 25. juli 2021

Anmeldt 19. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021

Dette hotellet har det du trenger innenfor en kort avstand. Frokosten er god og servicen helt grei, men…

… hvis du trenger heisen (21 etasjer totalt) må du påregne minst 10 minutters ventetid før det kommer en ledig heis, totalt var det 4 stk. Frokosten var greit organisert, men føltes trangt i rushen (som var hele tiden). Du får velge en tid å spise frokost på, som ikke var opplyst i bestillingen. Noen piler på gulvet i frokostsalen hadde hjulpet, samt informasjon om at man tar en ny tallerken når man forsyner seg mer, da det ikke er alle som har buffetetiketten på plass.

På rommet er det ikke klesskap eller kjøleskap, og dusjen holder ikke jevn temperatur. Rengjøringen var middels, da det virket som det eneste som ble gjort var å skifte søppelposer og håndklær (ble søplete på gulvet etterhvert).

Hvis du trenger balsam må dette medbringes, da sjampoen på hotellet tørket ut håret mitt.

Totalt et helt greit opphold for to voksne.

Takk, Aida K

Hei og takk for din tilbakemelding som betyr utrolig mye for oss. Jeg håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

God sommer :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her 2 dager med familien. Meldte sen innsjekk. Fikk umiddelbar respons på at det var ok. Når vi kom fram gikk innsjekk greit. Rommet var lite, men helt ok. Rent og pent. Veldig god service i resepsjon. Det som holdt på å trekke ned til middelmådig karakter var at heisene hele tiden var opptatt

Takk, 201gisleb

Hei og takk for din tilbakemelding, det var hyggelig å høre :)
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer :)