Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 130
Anmeldt 2. august 2021

Hadde 3 netter her i 11.etg. Komfortabelt rom, men vi savnet ekstra puter i sengen og minibar. Renholdet på rommet/badet ved innsjekk var ikke godt nok! Sengen var god og rommet hadde både laminat/parkett, safe, stor vegghengt tv og strykejern/-brett.
Fikk allergirom som ønsket ifm booking, dog det var en del støv på rommet.

Her må trappetrim påregnes. Det er 4 heiser, men med fullbooket hotell av 397 rom fordelt på 21 etg sier det seg selv at dette fort blir kaotisk, særlig ifm frokost. Er en vond til bens eller har andre utfordringer må en be om rom i nedre etg. Trappetårnet har svært dårlig ventilasjon. For min egen del var det perfekt, daglig trappetrim (kveldstid) fra 1.-21. etg.

Frokosten var kaotisk! Verste vi noen gang har opplevd. Dette selv om det er avsatt et viss ant bonger til hver "seating". Det er dog lite mangler i utvalget, dog jeg savnet couscousgryten og falafler som flere Scandic-hoteller tilbyr. De har litt å gå på for veganere.

Hunder er tillatt på dette hotellet. Møtte koselig nok på hunder hele tiden.

Hotellets plassering er supert for de av oss som liker å bruke bena. En går til sentrum på ca 15-20 min - velg veien ovenfor hovedveien, lite støy og mer å se på.
Vi brukte ikke bilen ila oppholdet, kun bena. Opplevde byen helt uten kollektiv trafikk.

Trekker litt ned at det ikke var opplyst at 21.etg var stengt ifm covid-19. Resepsjonisten vi pratet med da vi først tok turen opp til toppen og møtte en låst dør, nevnte åpningstiden til oss. Da vi gjorde et nytt forsøk og igjen kontaktet resepsjonen fikk vi opplyst at det hadde vært stengt siden starten av pandemien.

Parkering er dyrt i Trondheim. Det gis ei heller reduksjon for elbil. Rimeligste alternativ er kommunal parkering i området rundt hotellet.

Vi kommer gjerne igjen, særlig om vi skal på fotballkamp ettersom hotellet ligger på Lerkendal Stadion.

Takk, HegeH993
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei og tusen takk for din tilbakemelding :)Det setter vi stor pris på. Håper dere besøker oss igjen slik at vi kan vise oss fra en bedre side.
Fortsatt god sommer :)

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldt 25. juli 2021

Anmeldt 19. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021

Dette hotellet har det du trenger innenfor en kort avstand. Frokosten er god og servicen helt grei, men…

… hvis du trenger heisen (21 etasjer totalt) må du påregne minst 10 minutters ventetid før det kommer en ledig heis, totalt var det 4 stk. Frokosten var greit organisert, men føltes trangt i rushen (som var hele tiden). Du får velge en tid å spise frokost på, som ikke var opplyst i bestillingen. Noen piler på gulvet i frokostsalen hadde hjulpet, samt informasjon om at man tar en ny tallerken når man forsyner seg mer, da det ikke er alle som har buffetetiketten på plass.

På rommet er det ikke klesskap eller kjøleskap, og dusjen holder ikke jevn temperatur. Rengjøringen var middels, da det virket som det eneste som ble gjort var å skifte søppelposer og håndklær (ble søplete på gulvet etterhvert).

Hvis du trenger balsam må dette medbringes, da sjampoen på hotellet tørket ut håret mitt.

Totalt et helt greit opphold for to voksne.

Takk, Aida K

Hei og takk for din tilbakemelding som betyr utrolig mye for oss. Jeg håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

God sommer :)