TripadvisorUSD 140
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 139
Anmeldt 20. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 17. august 2021

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Kritikkverdig smittevern: altfor mange mennesker samtidig i frokostsalen. Hjelper ikke med munnbindplikt når folk sitter tett i tett og spiser. Grunn til å spørre om hotellet er mer opptatt av fortjeneste enn folks helse?

Ellers helt ok.

Takk, Traveler52101537020

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har gjort noen tiltak før sommersesongen. Blant annet stengt av 25% av hotellets kapasitet av antall gjester. Dette gjorde vi blant annet for at vi ikke skulle bli for mange til frokost. I tillegg har vi økt frokosttiden fra 3 timer til 4 timer, for å fordele frokostgjestene over lengre tid. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger til vår sommerevaluering for året, for å se hva vi kan gjøre bedre.

Anmeldt 10. august 2021