NF på tur.
Bodø, Norge
Anmeldelse av Scandic Lerkendal
3,0 av 5 boblerAnmeldt 20. aug. 2021via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2021
Romtips: Ikke gratis parkering ved hotellet. Koster kr. 270.- / 300.- pr. døgn. Faktisk billigere i...
Steffan Hellem, Guest Services / Front OfficeScandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. aug. 2021
Hei, nftm!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye for at ikke ønskene ble innfridd. Skal repetere våre rutiner til resten av resepsjonen. Hver morgen går vi gjennom ankomstlisten for å innfri ønskene fra gjestene om det lar seg gjøre å innfri.
kr 3 448
    kr 933
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 20. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 17. august 2021

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Kritikkverdig smittevern: altfor mange mennesker samtidig i frokostsalen. Hjelper ikke med munnbindplikt når folk sitter tett i tett og spiser. Grunn til å spørre om hotellet er mer opptatt av fortjeneste enn folks helse?

Ellers helt ok.

Takk, Traveler52101537020

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har gjort noen tiltak før sommersesongen. Blant annet stengt av 25% av hotellets kapasitet av antall gjester. Dette gjorde vi blant annet for at vi ikke skulle bli for mange til frokost. I tillegg har vi økt frokosttiden fra 3 timer til 4 timer, for å fordele frokostgjestene over lengre tid. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger til vår sommerevaluering for året, for å se hva vi kan gjøre bedre.

Anmeldt 10. august 2021