Booking.comUSD 117
ScandicHotels.comUSD 118
Trip.comUSD 122
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Meget amatørmessig at de ikke holder restaurant åpen, da jeg på forhånd fikk beskjed om at denne var åpen da jeg ringte noen timer før. Å i tillegg så er de utsolgt for øl i resepsjon. Hva er greie her Scandic??? Har ikke opplevd maken av et hotell noen gang. Et dere klar over hvor mye penger derre taper….. latterlig

Romtips: Hold restaurant åpen…….. amatørmessig så d holder..
Takk, GeirH51
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei, Geir!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye for opplevelsen med stengt Bistro restaurant & bar og at resepsjonen ga deg feilinformasjon. Det har vært en periode med mangel på personal hos oss, men vi håper og tror at alt vil gå som normalt snart.

Ha en fortsatt fin dag.

Anmeldt 25. august 2021

Når man har rom i 21. etg må man nesten bruke heisen. Ventetiden var opp mot 20 minutter ved heisturene, det har ingen tid til! En heis var ute av drift, men det trengs flere selv om alle fungerer. Ellers var det vanskelig å finne ledig bord ved frokost. Ingen atmosfære.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, stavern321

Hei, Stavern!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det har dessverre vært opptil 5 ganger så lang ventid på heis på grunn av restriksjoner på 2 personer i heisen, samt at en av våre fire heis har vært ute av drift i noen dager. Alle fire er heldigvis oppe og går nå.

Ha en fortsatt fin dag.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi var sent ute med å bestille, og eneste alternativ med familierom var Scandic Lerkendal. Det ligger et stykke fra sentrum, men går fint an å spasere til Midtbyen. Det er flere parkeringsalternativer, og lurt å sette seg inn i disse før du ankommer hotellet. Hotellet har 21 etasjer, og dårlig heiskapasitet, så du må beregne en god del venting om du vil/må ta heis. Vi bodde bare i 11. etasje, så vi ente stort sett opp med å bruke trappene.
Rommet var greit, med dobbelseng og to utfellbare køyer.
Vi måtte velge hvilket tidspunkt vi ønsket å spise frokost, antakelig et forsøk på Koronatiltak. Men en mer kaotisk frokostopplevelse har jeg ikke vært borti tidligere, da alle med samme klokkeslett trykker seg inn i buffeten samtidig. Det hjalp heller ikke på at asjetten var plassert midt inne i kaoset, så alle gikk rund som forvirrede høns på jakt etter et fat. Heldigvis finnes det mange andre hoteller i Trondheim!

1  Takk, Hellebor
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei, Hellebo!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er dessverre lengre ventetid på heis i denne perioden. Vi har gjort tiltak med å sette ned makskilo på heiskapasiteten, slik at den slipper å stoppe i hver etasje når det allerede er flere personer i heisen. Håper det hjelper noe. Antall gjester til frokosten er en utfordring. I sommersesongen stenger vi av 25% av kapasiteten for at vi ikke skal bli så mange til frokost. Vi tar med oss dette videre i sommerevalueringen.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Når man ønsker rom høyt i hotellet, unna heis, og får rom lavt og ved heis, blir man ikke helt overbevist om ønsker blir tatt hensyn til her. Utover dette var rommet og badet greit. Ok renhold. Noe morra støy fra baksiden. Frokosten var bra, god plass i frokostsalen.

Romtips: Ikke gratis parkering ved hotellet. Koster kr. 270.- / 300.- pr. døgn. Faktisk billigere i sentrum.
Takk, nftm

Hei, nftm!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye for at ikke ønskene ble innfridd. Skal repetere våre rutiner til resten av resepsjonen. Hver morgen går vi gjennom ankomstlisten for å innfri ønskene fra gjestene om det lar seg gjøre å innfri.

Anmeldt 20. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels