Agoda.com
Travelocity
Anmeldt 3. september 2021

Vi fikk kun to håndklær selv om vi hadde bestilt rom til tre, som førte til at yngstemann måtte tørke seg med en morgenkåpe. Rommet vi bestilte var et såkalt "superior"-rom, men likevel måtte en av oss sove på en hard køyeseng. Vi fikk også et rom som var laget for handicappete, selv om vi ikke hadde bestilt dette, og derfor var doen plassert så høyt opp at man ikke fikk føttene på gulvet, og dopapirholderen var nesten helt nede på gulvet slik at man måtte bøye seg ned hver gang. Det var heller ikke lås på badet. Da vi sjekket inn fikk vi bare velge mellom frokost klokken 7 på morgenen eller klokken 11, midt på dagen. På frokosten var det også munnbindpåbud, men dette delte de ikke ut gratis, og derfor måtte vi kjøpe munnbind til 15 kroner per stykk i resepsjonen. Det var dessuten bare en 2-pakk med munnbind igjen i resepsjonen, hva var planen hvis vi trengte 3 munnbind? I resepsjonen var det også kø hver eneste gang vi gikk forbi. I tillegg så var rommet vårt var dårlig vasket, gulvet var støvete og vi fant søppel fra tidligere gjester under sengen.

Takk, Ulf1481
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei, Ulf!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss og vi beklager dette. På våre familierom og superior-rom, som har 4 senger, skal dere være lagt inn 4 sett med håndklær. Vi tar med dette videre til renholdsavdeling. Hadde dere fått muligheten til å spørre resepsjonen, så ville de selvsagt ha funnet håndklær til dere eller forklart dere at det finnes ekstra håndklær i puffen på rommet.

Alle våre superiorrom er dessverre også tilrettelagt for handikapp. Disse rommene er større enn standardrommene og familierommene, og derfor de også er superiorrom. Både superiorrommene og familierommene har veggsenger. Vi beklager at de er harde å ligge på og vi vil ta med oss dette videre til evaluering.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her fra fredag til mandag og ønsket å spise et måltid fredag kveld da vi ankom. Det var dessverre ikke mulig. Vi ambefaler derfor Lille Thailand i nærheten som et glimrende alternativ. Vi hadde bedt om et rom i øverste halvdel, men fikk tildelt rom i 4. etasje. I ettertid syns vi det var ok siden det til tider tok svært lang tid å ta heisen. I 4. etasje er det fullt mulig å gå :-) Frokosten var veldig god! Vi var også fornøyd med at det var mulig å kjøpe frokost til vår studentdatter og venn. Ang. Parkering; vi parkerte i kjelleren til hotellet (Lerkendal), men bruk automaten, da betaler du bare 270 kr pr døgn. Første natta brukte vi Easypark som trakk oss 310 kr for 14 timer!! Skru derfor av Easypark appen og betal via automat eller Trondheim Kommune

1  Takk, Linusmamma
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Hei, Linusmamma!

Tusen takk for din tilbakemelding. Bistro restaurant har vært stengt i en liten periode. Det er godt å høre at dere fant et godt alternativ i nærheten. Det er litt dyrere å betale parkering med app. Da de tar en provisjon. I helgene er det også flere plasser i nærheten av hotellet som har gratis parkering også.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Meget amatørmessig at de ikke holder restaurant åpen, da jeg på forhånd fikk beskjed om at denne var åpen da jeg ringte noen timer før. Å i tillegg så er de utsolgt for øl i resepsjon. Hva er greie her Scandic??? Har ikke opplevd maken av et hotell noen gang. Et dere klar over hvor mye penger derre taper….. latterlig

Romtips: Hold restaurant åpen…….. amatørmessig så d holder..
Takk, GeirH51
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei, Geir!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye for opplevelsen med stengt Bistro restaurant & bar og at resepsjonen ga deg feilinformasjon. Det har vært en periode med mangel på personal hos oss, men vi håper og tror at alt vil gå som normalt snart.

Anmeldt 25. august 2021

Når man har rom i 21. etg må man nesten bruke heisen. Ventetiden var opp mot 20 minutter ved heisturene, det har ingen tid til! En heis var ute av drift, men det trengs flere selv om alle fungerer. Ellers var det vanskelig å finne ledig bord ved frokost. Ingen atmosfære.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, stavern321

Hei, Stavern!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det har dessverre vært opptil 5 ganger så lang ventid på heis på grunn av restriksjoner på 2 personer i heisen, samt at en av våre fire heis har vært ute av drift i noen dager. Alle fire er heldigvis oppe og går nå.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi var sent ute med å bestille, og eneste alternativ med familierom var Scandic Lerkendal. Det ligger et stykke fra sentrum, men går fint an å spasere til Midtbyen. Det er flere parkeringsalternativer, og lurt å sette seg inn i disse før du ankommer hotellet. Hotellet har 21 etasjer, og dårlig heiskapasitet, så du må beregne en god del venting om du vil/må ta heis. Vi bodde bare i 11. etasje, så vi ente stort sett opp med å bruke trappene.
Rommet var greit, med dobbelseng og to utfellbare køyer.
Vi måtte velge hvilket tidspunkt vi ønsket å spise frokost, antakelig et forsøk på Koronatiltak. Men en mer kaotisk frokostopplevelse har jeg ikke vært borti tidligere, da alle med samme klokkeslett trykker seg inn i buffeten samtidig. Det hjalp heller ikke på at asjetten var plassert midt inne i kaoset, så alle gikk rund som forvirrede høns på jakt etter et fat. Heldigvis finnes det mange andre hoteller i Trondheim!

1  Takk, Hellebor
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei, Hellebo!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er dessverre lengre ventetid på heis i denne perioden. Vi har gjort tiltak med å sette ned makskilo på heiskapasiteten, slik at den slipper å stoppe i hver etasje når det allerede er flere personer i heisen. Håper det hjelper noe. Antall gjester til frokosten er en utfordring. I sommersesongen stenger vi av 25% av kapasiteten for at vi ikke skal bli så mange til frokost. Vi tar med oss dette videre i sommerevalueringen.