Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 117
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fint hotel beliggenhet ifht til parkering.
Men Buffet til 278 kr (inkl en cola) lasagne der skal deles med en motorsag, 2 salat blade, lidt paprika, skinke og ost.
Langt fra byen, så lite alternativer til elendig hotelmat her.

Første og sidste gang her.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, morteni80
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei, Morten!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vår Bistro restaurant har dessverre vært stengt i September, så vi har hatt et alternativ med en 2-retters buffet i frokostrestauranten i denne perioden. Den skal selvsagt ikke være sånn dere har opplevd den, og vi har viderebringet dette til vårt kjøkken.

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Bodde 1 uke på Scandic Lerkendal og har ingenting å utsette. De som jobbet der er bare SÅ serviceminded. Alle sammen, uansett hvor de jobber, er de helt fantastiske. Både rengjøring, i cafe/restaurant i føreste etasje, resepsjon og i frokostsal. Og hotellet ligger i perfekt avstand til både sentrum og buss forbindelse.

Tusen takk for et fantastisk opphold.

Takk, C8181MDannne

Hei, Dannem!

Tusen hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi setter stooor pris på det!

Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim.

Anmeldt 3. september 2021

Vi fikk kun to håndklær selv om vi hadde bestilt rom til tre, som førte til at yngstemann måtte tørke seg med en morgenkåpe. Rommet vi bestilte var et såkalt "superior"-rom, men likevel måtte en av oss sove på en hard køyeseng. Vi fikk også et rom som var laget for handicappete, selv om vi ikke hadde bestilt dette, og derfor var doen plassert så høyt opp at man ikke fikk føttene på gulvet, og dopapirholderen var nesten helt nede på gulvet slik at man måtte bøye seg ned hver gang. Det var heller ikke lås på badet. Da vi sjekket inn fikk vi bare velge mellom frokost klokken 7 på morgenen eller klokken 11, midt på dagen. På frokosten var det også munnbindpåbud, men dette delte de ikke ut gratis, og derfor måtte vi kjøpe munnbind til 15 kroner per stykk i resepsjonen. Det var dessuten bare en 2-pakk med munnbind igjen i resepsjonen, hva var planen hvis vi trengte 3 munnbind? I resepsjonen var det også kø hver eneste gang vi gikk forbi. I tillegg så var rommet vårt var dårlig vasket, gulvet var støvete og vi fant søppel fra tidligere gjester under sengen.

Takk, Ulf1481

Hei, Ulf!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss og vi beklager dette. På våre familierom og superior-rom, som har 4 senger, skal dere være lagt inn 4 sett med håndklær. Vi tar med dette videre til renholdsavdeling. Hadde dere fått muligheten til å spørre resepsjonen, så ville de selvsagt ha funnet håndklær til dere eller forklart dere at det finnes ekstra håndklær i puffen på rommet.

Alle våre superiorrom er dessverre også tilrettelagt for handikapp. Disse rommene er større enn standardrommene og familierommene, og derfor de også er superiorrom. Både superiorrommene og familierommene har veggsenger. Vi beklager at de er harde å ligge på og vi vil ta med oss dette videre til evaluering.

Ha en fortsatt fin dag.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her fra fredag til mandag og ønsket å spise et måltid fredag kveld da vi ankom. Det var dessverre ikke mulig. Vi ambefaler derfor Lille Thailand i nærheten som et glimrende alternativ. Vi hadde bedt om et rom i øverste halvdel, men fikk tildelt rom i 4. etasje. I ettertid syns vi det var ok siden det til tider tok svært lang tid å ta heisen. I 4. etasje er det fullt mulig å gå :-) Frokosten var veldig god! Vi var også fornøyd med at det var mulig å kjøpe frokost til vår studentdatter og venn. Ang. Parkering; vi parkerte i kjelleren til hotellet (Lerkendal), men bruk automaten, da betaler du bare 270 kr pr døgn. Første natta brukte vi Easypark som trakk oss 310 kr for 14 timer!! Skru derfor av Easypark appen og betal via automat eller Trondheim Kommune

1  Takk, Linusmamma
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Hei, Linusmamma!

Tusen takk for din tilbakemelding. Bistro restaurant har vært stengt i en liten periode. Det er godt å høre at dere fant et godt alternativ i nærheten. Det er litt dyrere å betale parkering med app. Da de tar en provisjon. I helgene er det også flere plasser i nærheten av hotellet som har gratis parkering også.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Meget amatørmessig at de ikke holder restaurant åpen, da jeg på forhånd fikk beskjed om at denne var åpen da jeg ringte noen timer før. Å i tillegg så er de utsolgt for øl i resepsjon. Hva er greie her Scandic??? Har ikke opplevd maken av et hotell noen gang. Et dere klar over hvor mye penger derre taper….. latterlig

Romtips: Hold restaurant åpen…….. amatørmessig så d holder..
Takk, GeirH51
Steffan Hellem, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei, Geir!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager så mye for opplevelsen med stengt Bistro restaurant & bar og at resepsjonen ga deg feilinformasjon. Det har vært en periode med mangel på personal hos oss, men vi håper og tror at alt vil gå som normalt snart.

Ha en fortsatt fin dag.