Destinia.com
Agoda.comUSD 131
Anmeldt 26. april 2022 via mobile enheter

Strålende service, god frokost og flotte konferanse-fasiliteter. Rom i 7. etasje med god plass og bra ventilasjon, godt Internett og fint og praktisk bad.

Treningsrommet ligger i underetasjen og har derfor ikke vinduer, men helt ok utstyrt.

Takk, Thomas G
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2022

Hei Thomas og tusen hjertelig takk for dine fine tilbakemeldinger :) Ønsker deg velkommen tilbake til oss :)

Hilsen
Team Scandic Lerkendal

Anmeldt 24. april 2022 via mobile enheter

Forferdelig renhold, blod på sengegavel og dødør, gamle tånegler og godteripapir på gulvet. Ødelagt interiør, en dusj som man kan brenne seg på ( går fort fra kaldt til lunk til megavarmt) og døren inn til rommet vårt gikk opp av seg selv. Sendte både mail og gikk ned til resepsjonen. Da vi ikke hadde tid til å flytte på oss, fikk vi en gavesjekk på 100kr og beskjed om at renholdere skulle komme opp. Da kom det en hyggelig fyr med en sur, tør klut og mopp. Ingen vaskebøtte. Ingen støvsuger. Han samlet alt på gulvet i en haug ved døren, sopte det opp,ga meg et nytt laken og delvis hjelp til å legge det på før han gikk. Ga beskjed om at dette var for dårlig, og fikk beskjed at han kunne komme opp igjen. Vi var her en helg på et arrangement og var ikke tilgjengelige hele tiden. Resepsjonisten var uinteresert, ville ikke bli med opp å se på tilstanden til rommet og fortalte at sjefene kom tilbake på mandag.

Kvelden vi kom var også restauranten/baren stengt. Det her er rett og slett ikke bra nok! Ordentlig ekkelt.

Romtips: Dårlig parkerings mulighet. 300kr natta. Et stykke unna byen. Ikke kom sulten. Fantastisk utsikt om man får rett rom.
Takk, Idasween93
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2022

Hei Ida og takk for dine tilbakemeldinger. Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med rommet. Jeg tar med meg dine kommentarer til de som var på jobb de datoene du besøkte oss og vi tar grep på de punkter du nevnet for slik vil vi ikke bli oppfattet. Dette lover jeg å ta tak i.
Igjen takk for dine tilbakemeldinger. Vi håper at du velger oss igjen slik at vi kan vise at vi både har god service og veldig rene rom. Velkommen tilbake.

Anmeldt 11. april 2022

Sluket på badet var veldig dårlig, dusjen ble brått varm, så kald. Temperaturen på rommet var varm, og hjalp ikke å skru ned. Det var ikke kjøleskap på rommet. Merket også veldig til at det ikke var lydisolert, vi hørt mye. Samt vi hadde en dør på rommet med lås på vår side inn til et annet rom..

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Krusee92
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2022

Hei og takk for at du si ifra om det som var mindre postiv undet ditt opholdt. Vi tar dette med oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. mars 2022 via mobile enheter

Har bodd her tidligere, men ble rett og slett skuffet denne gangen. Konferansefasiliteter glimrende, men hadde forventet at bordene i kurslokalet ble ryddet mellom dag 1 og dag 2.

Rommet var akkurat som forventet, akkurat passe stort til en som nesten ikke er på rommet.

Service er god i alle deler av hotellet.

Men maten skuffer! Kun minimumsutvalg, ingen «egenprodusert» mat, kun industrimat. Men nok og rikelig mat. Men dagens høydepunkt i matvegen skal vel ikke være pausematen?

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, Anne Sølvi V
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2022

Hei og takk for besøket og takk for at du deler din opplevelse med oss. Det hjelper oss å bli bedre på det vi gjør. Det var leit å høre at du ble skuffet med maten og jeg beklager virkelig. Det er såklart ikke den hotellopplevelsen som vi vil være bekjent av og vi skal gjennomgå våre rutiner for at det ikke skal skje på nytt.
Jeg benyter anledningen for å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 17. mars 2022

Dato for oppholdet: mars 2022