Destinia.com
Trip.comUSD 132
Anmeldt 1. mai 2022

Jeg er ofte i Trondheim. Bor nesten alltid på scandic Lerkendal en uke i slengen. Har sikkert bodd 20 dager der i 2021.

Dette er rett å slett et bedritent hotell.

Jeg fikke denne gangen det dårligste rommet de hadde. Varmen var låst på 22grader, med sikkert 25grader på rommet.

Det var helt umulig å få sove.
Jeg fikk låne en vifte, som var innsauset i noe som virket som matfett.

Selv som level 3 medlem i scandic, og lojal til dette hotellet, var dette det de kunne stille opp med.

Frokosten er også noe for seg selv, med tørt brød, stive speilegg. Det er også vanskelig å få bacon til frokost egget. Noe som for meg er obligatorisk når jeg bor på hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, NTT2022Alexander
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2022

Hei, Alexander!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi er lei oss for å høre at du har hatt et dårlig opphold hos oss og beklager så mye. Resepsjonen forsøker å tildele gode rom til våre stamgjester. Dessverre har vi ikke noe oppgraderte rom, så vi forsøker å gi hjørnerom høyt oppe når det er mulig til våre stamgjester. Det er derfor vi har gitt deg et hjørnerom høyt oppe. Vi er selvfølgelig åpen for ønsker fra gjestene om de har noen preferanser utover rom høyt oppe eller lavt nede, utsikt mot stadion, dobbeltseng eller annet.

Angående temperaturstyreren på rommet, så har jeg vært i kontakt med teknisk. Det som har skjedd er at dataenheten til temperaturstyreren måtte restartes. Jeg har gitt beskjed til teknisk, så dette blir fikset på dette rommet nå. Rommene våre har dessverre ikke air condion. Det er et ventilasjonssystem. Hvis det er varmt ute, så kan det være en utfordring å få ned temperaturen på rommet. Et tips kan være å slå av varmen på badet. Det bruker å hjelpe noe.

Det er ikke bra at du fikk utlånt en vifte som var tilsmurt med matfett. Dette har jeg tatt opp med renhold og resepsjonen at de må være obs på. Også gitt beskjed til kjøkkenet angående frokosten.

Ønsker deg hjertlig velkommen tilbake og håper du vil gi oss en ny sjanse.

Anmeldt 27. april 2022 via mobile enheter

Ok hotell med grusom middagbufe. Om ein drar hit, spis ikkje middag på hotellet. Fine rom og grei frukost. Hyggeleg folk i resepsjonen, men lite hyggelege folk i restauranten. Her bør hotellet gjere noko. Null service og lite venneleg innstilling

Takk, ellenmA3576NX
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2022

Hei og takk for besøket og takk for at du deler din opplevelse med oss. Det hjelper oss å bli bedre på det vi gjør. Det var leit å høre at du synes middagen var grusom. Jeg beklager virkelig. Det er såklart ikke den hotellopplevelsen som vi vil være bekjent av og vi skal gjennomgå våre rutiner. Men takk for at du si ifra og for at du var fornøyd med rom og servicen i resepsjon.

Velkommen tilbake skal du være :)

Anmeldt 26. april 2022 via mobile enheter

Strålende service, god frokost og flotte konferanse-fasiliteter. Rom i 7. etasje med god plass og bra ventilasjon, godt Internett og fint og praktisk bad.

Treningsrommet ligger i underetasjen og har derfor ikke vinduer, men helt ok utstyrt.

Takk, Thomas G

Hei Thomas og tusen hjertelig takk for dine fine tilbakemeldinger :) Ønsker deg velkommen tilbake til oss :)

Hilsen
Team Scandic Lerkendal

Anmeldt 24. april 2022 via mobile enheter

Forferdelig renhold, blod på sengegavel og dødør, gamle tånegler og godteripapir på gulvet. Ødelagt interiør, en dusj som man kan brenne seg på ( går fort fra kaldt til lunk til megavarmt) og døren inn til rommet vårt gikk opp av seg selv. Sendte både mail og gikk ned til resepsjonen. Da vi ikke hadde tid til å flytte på oss, fikk vi en gavesjekk på 100kr og beskjed om at renholdere skulle komme opp. Da kom det en hyggelig fyr med en sur, tør klut og mopp. Ingen vaskebøtte. Ingen støvsuger. Han samlet alt på gulvet i en haug ved døren, sopte det opp,ga meg et nytt laken og delvis hjelp til å legge det på før han gikk. Ga beskjed om at dette var for dårlig, og fikk beskjed at han kunne komme opp igjen. Vi var her en helg på et arrangement og var ikke tilgjengelige hele tiden. Resepsjonisten var uinteresert, ville ikke bli med opp å se på tilstanden til rommet og fortalte at sjefene kom tilbake på mandag.

Kvelden vi kom var også restauranten/baren stengt. Det her er rett og slett ikke bra nok! Ordentlig ekkelt.

Romtips: Dårlig parkerings mulighet. 300kr natta. Et stykke unna byen. Ikke kom sulten. Fantastisk utsikt om man får rett rom.
Takk, Idasween93
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2022

Hei Ida og takk for dine tilbakemeldinger. Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med rommet. Jeg tar med meg dine kommentarer til de som var på jobb de datoene du besøkte oss og vi tar grep på de punkter du nevnet for slik vil vi ikke bli oppfattet. Dette lover jeg å ta tak i.
Igjen takk for dine tilbakemeldinger. Vi håper at du velger oss igjen slik at vi kan vise at vi både har god service og veldig rene rom. Velkommen tilbake.

Anmeldt 11. april 2022

Sluket på badet var veldig dårlig, dusjen ble brått varm, så kald. Temperaturen på rommet var varm, og hjalp ikke å skru ned. Det var ikke kjøleskap på rommet. Merket også veldig til at det ikke var lydisolert, vi hørt mye. Samt vi hadde en dør på rommet med lås på vår side inn til et annet rom..

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Krusee92
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2022

Hei og takk for at du si ifra om det som var mindre postiv undet ditt opholdt. Vi tar dette med oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.