“Meget høy kvalitet”

Sushime
Vurdert som nr. 26 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sushi
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Sushime serverer tradisjonell sushi fra det beste av det japanske kjøkkenet, i tillegg til kreativ moderne sushi. Sammen med vår hjemmelagde soyasaus som passer perfekt til sushi, serverer sushikokken vår en smaksopplevelse man lett blir glad i.
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi er meget godt vant med god sushi fra Oslo, men ble likevel mektig imponert over kvaliteten på menyen "sushime special". Nesten verdt en trondheimstur i seg selv denne restauranten!

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, A6194AGthomasn

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Byen bugner av flere sushi restauranter, men denne er byens beste. Vil anbefale spicy lakseskinn og fritert laks maki, mine favoritter.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Malin O
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Til å være en som begynte å spise sushi først på gladmat festivalen i Stavanger tidlig 2000tallet, så har inntaket økt iløpet av årene. Variasjonene er store,æ. I Trondheim er sushie en av de bedre om ikke den beste. Hyggelig service og både smak og utvalg innfridde. Bestilte en kombo. Dette falt i smak. Kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, trondag
Anmeldt 17. september 2019

Veldig god og forseggjort Sushi - anbefales.

Spiste to kombinasjons retter-

Betjeningen var flink.

Dette må være en av de beste sushistedene i Trondheim.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Christian EIRIK J
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig liten plass. Hyggelig betjening. Spiste ett assortert utvalg av sushi. Sushien var meget god og vinen passet perfekt til. Er du glad i sushi så er dette plassen.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, gjermundl2015

Reisende som så på Sushime, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sushime? Del dine erfaringer!