Den Gode Nabo- en lykkepille av en pub

Den Gode Nabo-en lykkepille av en pub. Uansett når du kommer, blir du møtt av trivelig personale... les mer

Anmeldt 5 uker siden
annjorids2021
Et #Må# sted

Absolutt verdt et besøk, og at Må sted for alle som er glade i øl. Personell med god kunnskap om... les mer

Anmeldt 25. september 2020
bjoaa
Kreta, Hellas

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Trondheim bytur
16 anmeldelser
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Var innom for en liten matbit og noe godt i glasset. Stort utvalg i glutenfritt øl, og fikk en fantastisk god glutenfri IPA. Kjempegod Nachos. Flott beliggenhet ved Nidelven. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 277arnee
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

I love it!!! Flott bar, flotte folk!!
Alt er veldig skeivt og herlig, men det er en del av sjarmen! :) masse bra øl på tapp og flotte bartendere.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 43julien
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Koselig brun pub med imøtekommende betjening. Flott uteservering, hvis du klarer å få deg et bord der. Dessverre, for denne single mannen, er klientellet ca 90% menn.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, ErnstL5
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Alltid husrom og godt øl. Byens beste utvalg av øl fra tapp. Når sortimentet er så stort er det fint at de selger det i 0,2 liters glass, så får man smakt flest mulig sorter på en kveld.

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, andersk484
Anmeldt 2. mars 2020

Jeg og en kompis som begge brygger øl selv stakk innom for en liten ølsmaking. Vi fikk 0,2l glass av fire ølsorter som alle fire var meget gode. Anbefaler å smake på noen av øltypene som utfordrer smaksløkene, forslag Imperial Stout. Hyggelig personale som gjerne slo av en ølprat. Vi kommer tilbake:-)

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, fiolv