“Vennejulebord ”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Vi bestilte matpakke med vin. Alle rettene smakte godt og vinene vi fikk passet til rettene. Men trekker de i poeng for unødvendig lang ventetid mellom rettene. Trekker de også for at de tar en meget høy pris for liten mengde med mat.
Men til tross for dette så smakte alle rettene godt, og hovedretten med andebryst var nydelig.

Takk, Aina H

Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Etter byvandring tok vi oss tid til et besøk med ønske om en lett lunsj til 6.
Vi prøvde spekemat og ost som smakte svært bra. Bacalaosuppen var også svært god.

Vår mann ved bordet hadde en god start men dabbet av mot slutten av besøket. Viktig å være på hugget når gjestene ønsker påfyll mener vi, dette skjedde ikke slik vi ønsket.
God atmosfære og ellers ingen motforestillinger til et nytt besøk.

Takk, Thore54
Anmeldt 23. november 2017

Flink og lun kelner som ga god informasjon om kveldens meny. Vi gikk for treretters med vinpakke.

Noe sparsomt med både mat- og vinmengde, spesielt iøynefallende for kamskjell-forrett og potetstappe. Desserten, sjokolade nemesis, var helt ok, men noe skuffende i forhold til for- og hovedrett, som var nydelige og velbalanserte.

Takk, Yste_Ost
Anmeldt 9. november 2017 via mobile enheter

Kan anbefales på det sterkeste. Nydelig mat , rimelig og fantastisk god service. «Vår mann» Håvard som serverte oss, bidro til enn fin kveld med lett og god stemning . Den beste av de beste i Trondheim.

Takk, Annika G
Anmeldt 8. november 2017

Vi kjørte den mellomste menyen med vinpakke og det var absolutt kvalitet for penga. Mange små spennende tygg til å begynne (snackmeny), og deretter en nydelig treretter med godt akkompegnerte viner. Vi var i selskapslokalet og servicen var god gjennom hele kvelden.

Takk, Stian M

Reisende som så på Folk og fe, så også på

Har du vært i Folk og fe? Del dine erfaringer!