Mariv
    kr 905
    kr 944
15.6 km fra Storsand Gård Camping
Gratis Wi-Fi
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 1 256
    kr 1 786
15.8 km fra Storsand Gård Camping
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 13. mai 2020

Kjempe fin plass! God kundeservice fra personell. Gode hytter og campingmuligheter. Nært Trondheim sentrum, så det var lett å kjøre imellom. Ble en tur hit når reisen gikk sørover og et stopp til påtur hjemover. Anbefales!

Takk, RayRen5
Anmeldt 21. august 2019

Jeg syns her de greier det mange campingplasser er dårlige på. Her er god service, servicehusene er nye, rene, varme og det er svært store. Her har de også tatt hensyn til at man ønsker litt «privatliv» når man steller seg så de har skillevegger mellom vaskene. Ellers er det mange familierom med toalett og dusj. Jeg har sett utallige skitne dårlige servicehus så dette her er meget bra. Ellers er campingplassen meget stor men det er inndelt i flere soner så det føles ikke så stort, store grønntområder, fiskemuligheter og strand. Det er fri parkering så man kan velge mellom grus eller gress og de har en stor plass i traseer ned mot stranden med fantastisk sjøutsikt. Wifien fikk vi ikke opp å stå og ja man må betale for en dusj, men jeg betaler gladelig for en dusj i rene nye omgivelser heller enn en gratis dusj i et gammelt bygg. Dette syns vi er en av de beste campingplassene vi har vært på. Det er også kiosk gatekjøkken her. Tommel opp

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Frk-haukaas
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Dette er en fin og stor campingplass. Vi var heldige og fikk parkere bobilen nær vannet og den fine stranden. Fint og rent sanitæranlegg. Det som måtte trekke ned er at man må betale ekstra for dusj og at wifi ikke gikk over alt, men det er vel ikke helt unormalt.

Takk, olemh2014
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Vi var to voksne og tre barn som storkoste oss i en av hyttene ved sjøen på storsand camping. Hytten var utstilt med kjøleskap og en kjøkkenkrok, samt soverom med to køyesenger. Sanitæranlegget var delikat og moderne. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, karianneberly
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Koselig plass og er du tidlig ute får du «drømmeplassen» av bobilplassene. Denne gangen bodde vi i helt ok hytte med 2 køyesenger. Flotte toalettanlegg i umiddelbar nærhet. Hjelpsomme og hyggelige i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ElinS241