Anmeldt 14. juli 2020

Virket kun interessert i pengene vi legger igjen. Mange defekte strømanlegg, mange plasser i "skyggenes dal", toglinja dundrer rett gjennom campingplassen døgnet rundt. Sikkerhetsavstand mellom vogner / telt brytes mange steder.

Takk, Mekaiver
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi er to voksne og ett barn som hadde leid oss en hytte for en natt uten tilgang til vann, dusj og toalett. Servicebygget er rent og fint, du må kjøp dusjpoletter for dusjing. Synes prisen er dyr, 1 dusjpolett holder i 4minutter og koster 15kr. Du får tilbake pengene for dusjpolettene som ikke blir brukt. Hytten er koselig, men er slitt og trenger ett lite løft. Opplever at hytten er unødvendig dyr, kostet 690kr per natt for 4 sengplasser (2 køyesenger) Hadde vært ett pluss hvis campingen kunne ha hatt en søppelbøtte inne i hytten. Fant en gardin som ser mindre pen ut, personalet fikk beskjed om dette.

Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to døgn i 6-mannshytter 100-112 på Storsand gård camping. Hyttene er slitt og trenger en oppdatering, og spesielt madrassene i sengene. Hadde ikke vært mye hardere og ligger på gulvet. Rolig og fin camping like ved fjorden.

Takk, Marivang71
Anmeldt 13. mai 2020

Kjempe fin plass! God kundeservice fra personell. Gode hytter og campingmuligheter. Nært Trondheim sentrum, så det var lett å kjøre imellom. Ble en tur hit når reisen gikk sørover og et stopp til påtur hjemover. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, RayRen5
Anmeldt 21. august 2019

Jeg syns her de greier det mange campingplasser er dårlige på. Her er god service, servicehusene er nye, rene, varme og det er svært store. Her har de også tatt hensyn til at man ønsker litt «privatliv» når man steller seg så de har skillevegger mellom vaskene. Ellers er det mange familierom med toalett og dusj. Jeg har sett utallige skitne dårlige servicehus så dette her er meget bra. Ellers er campingplassen meget stor men det er inndelt i flere soner så det føles ikke så stort, store grønntområder, fiskemuligheter og strand. Det er fri parkering så man kan velge mellom grus eller gress og de har en stor plass i traseer ned mot stranden med fantastisk sjøutsikt. Wifien fikk vi ikke opp å stå og ja man må betale for en dusj, men jeg betaler gladelig for en dusj i rene nye omgivelser heller enn en gratis dusj i et gammelt bygg. Dette syns vi er en av de beste campingplassene vi har vært på. Det er også kiosk gatekjøkken her. Tommel opp

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Frk-haukaas