Rune B. Jacobsen
    kr 1 300
15.6 km fra Storsand Gård Camping
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 29. juli 2020

Superflott camping med virkelig serviceinnstilt personale. Litt fratrekk for ikke fullt så rene servicehus, så her bør de bli bedre.
Hadde denne campen hatt basseng så hadde dette vært Norges fineste camping. Men fin strand til barna å bade om de ønsker.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, RuneT66
Anmeldt 27. juli 2020

Ikke veldig trivelig hytte. Fin standard og rent, men klinisk og ikke hjemmekoselig. Møblene innbyr ikke til å samles rundt TV eller lignende og slappe av. Ingen søppelbøtte, da det nok forventes å bruke søppeldunkene på utsiden av hytta. Ingen håndsåpe på badet. Ikke fryser. De leier ikke ut ordentlig sengetøy og har kun engangssett i papir som man kan kjøpe. Dette er elementære ting som jeg foretrekker fremfor stor seng. Ikke minst er dette den dyreste hytta så langt, og vi har booket for kjøretur/retur Oslo-Hammerfest og har derfor leid mange campinghytter. Denne er desidert dyrest og havner midt på treet både når det gjelder beliggenhet og hytte.

Takk, victoriaaB8511XR
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Grei Campingplass med ok service fasiliteter. Oppstillingsplassene er små og det er alt for tett mellom campingvogner/bobiler med tanke på brannforskriften. Mange av oppstillingsplassene er så små at det er umulig å opprettholde tre meters regelen.

Takk, white191068
Anmeldt 20. juli 2020

Dette er en av de beste campingplassene vi har vært på opp gjennom tidene. Rent på toalettene selv om vi var der i høysesongen. Nydelig beliggenhet. Alle som jobber der er hyggelig og imøtekommende.
Denne campingen kan anbefales på det varmeste.

Takk, Sommerminner
Anmeldt 19. juli 2020

En veldig stor campingplass, men området er ganske stort og kupert som gjør at det likevel blir ganske hjemmekoselig der. Vi hadde ei forholdsvis lita hytte, men med en glimrende utsikt over fjorden.

Hyggelig og hjelpsomt personale og veldig bra renhold.

1  Takk, RunarF7