Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt hytte med et soverom med havutsikt, men hadde ikke bad eller vann. Fin og rolig beliggenhet. Hytten var elendig reingjort da vi kom, og vi måtte vaske oss inn for å kunne gå over gulvet uten å få skitne sokker. Pga koronasituasjon var der ikke kjøkkenutstyr i hytten, men dette kunne vi låne i resepsjonen. Det var bra.
Hytten var gammel og slitt. Døren og vinduer måtte brytes opp og igjen pga skjevhet. (Ga beskjed om dette da vi reiste da det er viktig at blant annet barn kan klare å åpne døren om natten om det skulle bli behov for rømningsvei).
Fint nyoppusset servicebygg med rene toaletter og dusjer. 15 kr for å dusje i 4 min, litt dyrt synes vi. for å låne vaskemaskinen og tørketrommel kostet det 45 kr pr vask og samme for tørk.
Ellers en stor fin campingplass med stor lekeplass og masse barn.
Fint med Strand inne på området.
Hyggelige ansatte både i resepsjonen og i kiosken inne på området.

Takk, line319
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi er så imponert over måten vi ble tatt imot på. Hyggelige, serviceinnstilte ansatte i alle ledd. Vi fikk tildelt en fantastisk plass, helt nede ved stranden, hvor vi først hadde lett tilgang på badesteder, og på kvelden kunne vi nyte solnedgangen over Trondheimsfjorden. Hyggelig med nybakst fra butikken før vi dro videre neste dag. Rene, freshe servicebygg og hyggelige andatte har sikret at vi både vil anbefale campingplassen til venner og kjente, samt vil komme tilbake selv.

Takk, wenche m
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin campingplass, men hyttene var dårlig utrustet. Fantes ikke kost og støvbrett, ingen kopper eller kar, ingen kasseroller eller noe på hytta. Så her kunne vi ikke vært lengre enn en natt uten å ta en tur på IKEA. Pluss for at hunder får være med, og veldig flotte sanitæranlegg
De har også en egen butikk og burgersjappe, og sentralt plassert utenfor Trondhjem.

Romtips: Virker som det er travelt hele døgnet, dette er en stor campingplass.
Takk, G6026HHlisaf
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hvor er stoltheten hos norske campinghytte utleiere? 1400,- NOK for en hytte med dusj, toalett og sengeplass til 4 er helt ok hvis det er ok (les ok) standard. Men dette er flaut på vegne av eierne..

- leiligheten luktet
- dusj manglet forheng og gardiner i vindu
- selve dusj hodet var tapet! (Se bilde)
- madrassene var oppbrukt (!!) og stein harde
- puter og dyner sikkert 30 år gamle
- møkkete på badet når vi kom og generelt møkkete..
- klær og eget sengetøy lukter etter å ha hatt dem i leiligheten.

Selve campingen er ok og flott for barna, men hyttene burde kostet 100,- mer en bobilplassering (600,-) det hadde vært riktig pris for dette.

Dette kostet like mye som hotell, men på hotell er alt rent, sengetøy og håndkleet inkludert, internett, rengjøringen god OG frokost inkludert!

Romtips: Ha på sko eller sandaler inne, til og med på badet. Lån sengetøy, det setter seg lukt på ditt eget
Takk, kennethhauge
Anmeldt 7. september 2020

Flott stor campingplass ikke langt fra Trondheim.
Fikk plass med utsikt mot stranden og Trondheimsfjorden.
Fine oppstillingsplasser med tilkopling til strøm.Kun en tømmestasjon for do på hele passen.
Flott og rent sanitæranlegg.
Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juni 2020