“KOM TILBAKE!!!!”

Shin Sushi Trondheim Torg
Vurdert som nr. 151 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 11. februar 2016

Beste sushien i byen, også blir den lagt ned!!? Jeg håper virkelig dere kommer tilbake for dette er en tragedie :(
Jeg er fornøyd med prisen og utvalget, mye tilbud, herlig atmosfære hvor jeg følte jeg fikk fred og ro når man skulle spise, folk som jobbet der var veldig hyggelige og jeg fikk til og med ofte ekstra sushi hvis jeg kjøpte takeaway.
HÅper virkelig dere kommer tilbake - hilsen en veldig trist kunde :(

1  Takk, Mirry92

Anmeldt 4. januar 2016

Jeg har vært der tre ganger totalt og kjøpt take away to ganger. Den første gangen jeg kjøpte take away ba jeg om å få alle bitene med laks nigiri flambert, men i stedet fikk jeg ingen av bitene flambert. Andre gangen jeg ringte for take away så brukte jeg hele 7 (!!) minutter på å få sagt hva jeg skulle bestille fordi hun som jobber der ikke forstår norsk ordentlig. Hun misforsto meg konstant og det var nesten helt umulig å få gjennom en bestilling som var korrekt. Samme dame jeg snakket med første gangen som ikke ga meg riktig bestilling. Når jeg kommer dit for å hente så har de IGJEN gitt meg deler av bestillingen feil, så jeg måtte vente på at de skulle rette det opp igjen.

Når vi var der for å spise så satt vi ved bordet fordi vi ønsket å bestille fra menyen og ikke spise fra sushibåndet. Vi ventet veldig lenge, men det kom aldri noen for å hjelpe oss til tross for at vi nevnte vi ønsket å bestille. Til slutt måtte vi reise oss for å få noen til å hjelpe oss.

Ikke fornøyd i det hele tatt og vi kommer ikke til å gå tilbake hit.

1  Takk, Ingrid-CB0
Anmeldt 3. januar 2016

Sushien var grei, og god, men samtidig litt "plain". Det finnes bedre sushi i Trondheim til samme pris. Selv kjøper jeg bare sushi her dersom de har en god kampanje og jeg planlegger å ta maten med hjem.

Takk, Andrea S
Anmeldt 18. september 2015

Servitøren var uinteressert i å hjelpe og vanskelig å få tak i. Sushien var veldig overpriset, i forhold til andre steder, og de var ikke så gode, at det var verdt det. Bitene ramlet fra hverandre inn i tallerken. Det er en rullebane man forsyner seg selv fra- er vanskelig å se hva du tar, så vi satt noen biter tilbake igjen. Fikk egentlig kanskje bare 2 typer vi var helt fornøyde med, resten smakte rart, og bitene var veldig like eller de samme. Kan være fordi det kun var oss og et bord til, så de lagte bare noen få ruller de tok av, men det skulle ikke gått ut over oss uansett. Veldig dyrt og ikke særlig godt..

1  Takk, funkyfoodietraveler
Anmeldt 15. juli 2015

HEr er det bare til å ta fatt. LIker dette stedet og de lager god Sushi. Mulig det ikke er byens beste men det holder for meg!

Takk, Paal K

Reisende som så på Shin Sushi Trondheim Torg, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Shin Sushi Trondheim Torg? Del dine erfaringer!