“Booket bord via tripadvisor”
Anmeldelse av 73 Bar & Restaurant

73 Bar & Restaurant
Bestill bord
Bookatable
Vurdert som nr. 31 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Opplev god mat og service i hyggelige omgivelser ved Nidelvens bredd på Radisson Blu Royal Garden Hotel. I Restaurant 73 tilbyr vi a la carte og set menyer basert på lokale og nasjonale råvarer i sesong. Vi endrer menyen i tråd med sesongen for å gi deg den beste opplevelsen. Og våre sommelierer er behjelpelig med riktig drikke til maten. Restauranten tar også grupper til selskap, firmafester, forrettningsmiddager, disputas og andre anledninger. For grupper fra 10 til 16 personer tilbyr vi også eget langbord for "private dining" i eget lokale.
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Booket bord via tripadvisor link, står ar restauranten er åpen. Pakker 2 åringen i buss til sentrum å kommer til restauranten. Når vi kommer dit får vi info at restauranten er stengt grunnet covid 19, kom ingen info om det verken i bookingen eller på nettsiden. Endte opp uten mat på oss da det var fullt overalt i trondheim siden det var lørdag å ferietid. Måtte ta bussen tilbake sultne å med en stk lei 2 åring

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 951cathrinel

Anmeldt 16. november 2019

Vi tenkte gå ut på en populær restaurant på byen men det var så kalt ute så jeg sjekket hele menyen til hotellets restaurant. (Den var litt vanskelig å finne på nett når den ikke finnes på hotellets hjemmeside.) Fant en tre-retters meny til en god pris, som vi valgte. Og det var veldig god mat! Kamskjell, kveite og en sjokoladedessert. Mye trivelig betjening! Vi kommer sikkert til å spise der igjen. Eneste minuset var at det var fryktelig kjølig i hele hotellet, og det er ikke greit å spise når man fryser...

Dato for besøk: november 2019
Takk, 241bm
Anmeldt 30. mai 2019

Grei middag, kjapp levering, god service, kunne vært mørere kjøtt men det var innafor. Kommer nok tilbake en annen gang.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Karsten S
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Nydelig 3 retters mat fikk vi servert. Dog etter min smak var desserten litt for søt i forhold til vinen vi fikk servert til vinpakken. Servicen var ok etter litt krøll med bordrresereserveingen som ble litt frem og tilbake. Men alt i alt en hyggelig kveld

Dato for besøk: april 2019
Takk, solfrid h
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service! Kan på det varmeste anbefale dette stedet. Rolig og behagelig stemning.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Mariushw
Stella V, Manager på 73 Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Takk for en hyggelig tilbakemelding! Du er hjertelig velkommen til oss i det nye året.

Reisende som så på 73 Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i 73 Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!