“En sjelden god restaurant!”
Anmeldelse av Vida Restaurant

Vida Restaurant
Vurdert som nr. 131 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Vietnamesisk, Norsk
Beskrivelse: Vida Restaurant er en vietnamesisk restaurant med beliggenhet i Vår Frues Strete i Trondheim (bak Vår Frues kirke). Restauranten har sine lokaler i Parkgården, en av Trondheims mest verneverdige bygårder, med uteservering i bakgården om sommeren. Hos oss kan du velge blant genuine vietnamesiske retter, asiatiske wokretter og norske tradisjonelle retter. Vi serverer lunch fram til klokken 15, her finner man retter som «karbis med erter og løk» samt andre retter som ble servert på den originale «Parkkafeen».
Anmeldt 19. september 2017 via mobile enheter

Mye god mat for en billig penge med utrolig hyggelig vertskap!
Anbefaler spesielt vietnamesiske tradisjonsretter!

Takk, Arnfinn G

Anmeldt 17. august 2017

Vi bestilte asiatiske og vietnamesiske retter, Og vi ble overrasket over hvor delikat maten var. Mye friske gode grønnsaker og romselige posjoner :) pølse og pommes fites til minstemann var ikke så mye å skrive hjem om men gutten var fornøyd.
kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Trondhjem.

Takk, Arne Magnus R
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted med en fin uteplass i bakgården hvor man kan sitte på finværsdager. Nydelig vietnamesisk mat, stort utvalg, rimelige priser. Vi var 6 stk.som spiste i dag, og alle var kjempefornøyde Store porsjoner, så de fleste blir god og mett. Hyggelig betjening og rask servering. Har vært der mange ganger og aldri blitt skuffet. Anbefales

Takk, Bente V
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Spiste en god og rimelig lunch, hadde et greit utvalg av lunch retter, både asiatiske og norske.stille og rolig strøk med hyggelig bakgård.
Kan absolutt anbefales.

1  Takk, alfmagne
Anmeldt 10. mai 2017 via mobile enheter

Vida Restaurant leverte catering til vår konfirmasjon for 36 stk. Vi bestilte et utvalg av seks forskjellige retter fra menyen, og alle gjestene syntes dette var fantastisk god asiatisk mat.
I tillegg var prisen veldig lav - 220 kr/pers - sammenlignet med annen catering, samt at porsjonene var store. Vi har hatt restemiddag i flere dager etterpå. Ypperlig levert av Vida!

Takk, Elin A

Reisende som så på Vida Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Vida Restaurant? Del dine erfaringer!