“Lutefiskaften”

Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Etter en varm mottakelse fra de som var i sving med å gjøre gjestene tilfreds fikk vi servert en aldeles herlig Lutefisk med alt tilbehør som skal til. Du går ikke skuffet fra To Rom og Kjøkken. Kvelden ble slik at vi alltid ser frem til nest besøk.
Takk for denne gang.
Turid og Snorre Nicolaisen

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, snorren2018
Roar H, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kjære Turid og Snorre.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Ekstra hyggelig at dere løfter fram personalet vårt.
Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning!

195199 av 1 100 anmeldelser

Anmeldt 12. desember 2018

Den årlige lutefiskmiddagen med voksne gutter legges gjerne på dette utmerkede stedet. Så også i år. Super service som vanlig og fisken var fast og fin. Rikelig med tilbehør, inklusive bacon, potet, ertestuing og brunost (!). Et par sorter sennep ble etter forespørsel supplert med den "originale" i pulverform. Dette er en av byens beste restauranter uavhengig av årstid. De fikser absolutt også sesongvare som lutefisk, selv om akevittutvalget nok manglet noen av de lyse sortene.

Takk, John A
Roar H, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi ser på utvalget av akevitt og oppdaterer til neste sesong.
Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Atter en gang er vi strålende fornøyd med vårt besøk. Mat, vin og komponeringen av disse faktorene ble nok en gang en strålende suksess. Også personellet får karakteren serdeles godt med god fagkompetanse men med ydmykhet. Anbefales på det varmeste.

Takk, Frankviken
Roar H, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Ekstra hyggelig at dere løfter fram personalet.

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Gjennomført og solid gourmet i Trondheim - en klassiker som er vel verdt å få med seg. Jeg hadde en innvending mot en ingrediens på dagens meny, og denne ble byttet ut med et godt alternativ uten problemer. En vellykket kveld, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, hildecs
Roar H, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 10. desember 2018

Gode viner, gode smaker. Ble tatt godt i mot og servicen var bra gjennom hele måltidet. Gode viner, gode smaker. En kjempebra opplevelse

Takk, Geir V

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!