“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av To Rom og Kjøkken

To Rom og Kjøkken
Vurdert som nr. 1 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Alltid fornøyd når vi drar hit for å feire bryllupsdag eller andre "høytider". Stiv pris, men det er det verdt.

Takk, Linn S
Roar H, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning!

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk kveld. God stemning, fantastisk mat, veldig hyggelig betjening. Hele opplevelsen var som forventet. Vi hadde en 5-retters og ville ikke vite hva den inneholdt i forkant, noe som gjorde det hele mere spennende. Overlot også valg av vin til servitøren som traff innertier med valgene ift. maten vi spiste, selv om det kostet Full score fra oss.

1  Takk, Kasasus
Roar H, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Veldig gøy at dere overlot alt ansvaret for mat og drikke til oss.

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Var 12 personer gjennom jobb. Forretten var en helt fantastisk sopp suppe i verdensklasse. Hovedretten var kjøtt som var alt for lite stekt etter min smak, nesten rått men helt ok smak sammen med poteter og god saus. Dessert bestod av en klassisk Creme Brulee, en perfekt dessert. Vinpakken som var satt sammen var enestående og traff 100%. Flinke servitører leverte meget god service.

Takk, 706kyrrea

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Beklager at kjøttet var for lite stekt. Neste gang skal vi sørge for å spør, så du og de som likke kjøttet mer stekt får det.

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse! Vi bestilte 5 retters meny med kjøtt og vinpakke til! Anbefales på det varmeste!
En rolig og behagelig atmosfære og veldig hyggelige og flinke servitører.

Takk, RandiL167

Anmeldt 6. januar 2019

Fantastisk mat opplevelse. Absolutt og anbefale! Nydelige retter for enhver smak. Også for vegetarianere.

Takk, PerM201

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!