“60 års fest”

Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. juli 2020

Feiret min 60 års dag på 2 rom og kjøkken, med gode venner.servicen var helt topp,hyggelige og kunnskapsrike. Maten og vina til den 5 retters menyen var utsøkt. Hyggelig overraskelse var turen i vin’kjelleren’ Hvor sjefen sjøl hadde et supert foredrag Vi kommer tilbake.
Mvh Stig Arvola

Takk, Stig A
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi var her og feiret bryllupsdag sammen med barn på 6 og 9 år. Vi bestilte 3 retter og barna fikk tilbud om den i barneporsjon eller pannekaker. Mine valgte pannekaker. De fikset også dessert til barna på eget initiativ. Nydelig mat og vin, samt god service. Lite å sette fingeren på. Anbefales, også med barn.

Takk, erles2015
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

God mat. God service. Det tok svært lang tid uten at stedet egentlig var spesielt fullt. Desserten var det beste ved måltidet.

Takk, Sorte1
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg beklager virkelig at ventetiden på maten ble litt i lengste laget. Jeg håper allikevel at dere besøke oss igjen, så vi kan vise at dette kun var et engangstilfelle.
Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 22. juni 2020

Et meget hyggelig gjensyn med 2 Rom og Kjøkken, mat og service var - om mulig - enda bedre enn ved forrige besøk. Denne gangen koste vi oss med 3 retters meny med vinpakken til, og valget sto til minst terningkast 6! Vi var også så heldige at vi hadde samme, hyggelige servitør som sist - hun kombinerer på en perfekt måte det å gi gode anbefalinger uten å være påtrengende. Vi gir gjerne 2 Rom og Kjøkken våre beste anbefalinger. Igjen!

2  Takk, Oystein F

Anmeldt 19. juni 2020

Undertegnede inviterte 12 venner for en markering ved avslutning av en lang yrkeskarriere. Jeg kunne ikke ha valgt et bedre sted. Utsøkt mat med passende viner,
trivelig stemning, fantastisk betjening og sist men ikke minst et vinkurs i toppklassen av sjefen selv.
Jeg vil anbefalte restauranten på det varmeste.

Takk, karinaK7630FF

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!