“Uforglemmelig kveld.”

Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Nyyyydelig fem-retters med god vin. Utrolig deilig atmosfære som gjorde kvelden helt perfekt. Maten smeltet på tungen og vi fikk viner som komplimentere maten perfekt. Kommer definitivt tilbake!

Takk, 445vibekek
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 17. juli 2020

Nydelig mat og super service! Valgte ikke vinpakke, men den kyndige servitøren fant supre viner til maten. Vi kommer tilbake neste gang vi besøker Trondheim!

Takk, egaard
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på 2 rom ogkjøkken på lørdag 13/7'20. Det var fullt på restauranter i hele byen, men vi var heldige og fikk bord for 4.

Og for en deilig matopplevelse
Nydelig 5-retter, med bl.a Hitrakrabbe, svineplomme, oksefilet, oster og en frisk dessert til slutt.
Drikkepakken var også veldig bra, og traff godt mot maten.

Det som også virkelig må nevnes er den uovertrufne servicen vi fikk. Servitørene var veldig godt forberedt, imøtekommende og dedikerte, høflige og service-minded.

Vi kommer garantert tilbake til en av Trondheims beste restauranter

Takk, h_kons119
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Anmeldt 6. juli 2020

Fantastisk service av behagelige servitører som var der straks vi ønsker kontakt. Nydelig 5-retters meny og gode viner. Anbefales!

Takk, 493randiv
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

På vår kulinariske sommerferie gjennom Norge var To rom og kjøkken et naturlig valg, da omtalene var gode. Vi ble ikke skuffet!
Vi ble tatt godt vare på av andreårslærlingen som hadde ansvaret for oss, og vi følte oss godt ivaretatt.
Da malbecen til Entrecôten ikke passet min palett, ble vinen byttet ut med en fantastisk Nebbiolo umiddelbart.
Anbefales

3  Takk, 931s_lvir
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!