“_”

Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. oktober 2020

«Svært godt» beskriver det meste av vår opplevelse denne sene høstkvelden i september. 5-retters meny med vinpakke var perfekt. Meget smakfullt fra A-Å. Anbefales.

Takk, _ysteinfalken_rb
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 25. september 2020

Helt topp opplevelse! Veldig bra service og suveren mat. Jeg hadde en vegansk 3-retters og det smakte veldig bra! Supert at de tilrettelegger for andre matvaner. Har ikke noe som helst å klage på.

Takk, 246andersa
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2020

Anmeldt 25. september 2020

Både maten og vinen var veldig bra! Potetpuré med kaviar og tørket andebryst var et høydepunkt. Servitøren var også svært hyggelig og var åpenbart kunnskapsrik!

Takk, Nora B

Anmeldt 21. september 2020

Svært god opplevelse i Trondheim. 5-retter der det absolutte høydepunktet var kamskjell fra Frøya i himmelsk saus.

Takk, SteinarS394
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Anmeldt 21. september 2020

5-retter til en meget fornuftig pris. Hele måltidet igjennom var en fantastisk smaksopplevelse, det samme med tilhørende viner.
Kamskjell fra Hitra, garantert "bankers".
Som vanlig topp service.
Anbefales!

Takk, OddvarKrK

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!