“Enda bedre enn forventet”
Anmeldelse av To Rom og Kjøkken

To Rom og Kjøkken
Vurdert som nr. 2 av 287 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. oktober 2020

Gjensyn med Tor rom og Kjøkken ble en veldig positiv erfaring. Vi har vært der før og vært meget fornøyde, men gårsdagen toppet det. En nydelig komponert fem-retter, hyggelig vertskap inklusive sjefen sjøl som sammen med mine foreldre mintes turer til Bordeaux og Cognac.
Når smakene overrasker deg og du får lyst på enda litt til av reinsdyrtartaren, sausen til lammet, eller ostene fra Levanger da er mye gjort.
Fint å se en godt besøkt restaurant servere fine opplevelser en mandagskveld i Korona-tider.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Tore H
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2020

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 4. oktober 2020

Vi var heldige som fikk et bord hos Roar og hans ansatte på To Rom og Kjøkken sist fredag. Vi ble mottatt av svært hyggelige ansatte. Nå i koronatiden var menyen fast, og vi kunne velge mellom treretters eller femretters. Vi tenkte at det holdt med treretters, men først fikk vi husets Champagne, som var innertier. Fikk også smake en helt super sekt. Forretten var en nydelig tartar av hjort. En av de beste forrettene for oss noen gang. Nydelig med et hint av grill og med en nydelig emulsjon. Vakkert! Hovedretten var av årets lam fra Rørosdistriktet med en helt nydelig sjysaus deilige grønnsaker. Jeg er ikke noe utpreget dessertmenneske men sjokolademossen var bare himmelsk. Til alt dette valgte vi vinpakken, som passet helt utmerket. Utmerket service og en hyggelig prat med sjefen selv, Roar Hildonen gjorde at det ble en perfekt kveld for oss to.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, trondt206
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Tusen takk for veldig hyggelig besøk, personlig hilsen og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi tok 3 retters og ble sykt imponert av smakene! Det er veldig imponerende hva et relativt lite sted kan få til. Takk! (Lærling som serverte oss har ingen anledning til å snakke lavt og forsiktig, han kan strekke på seg å være stolt av det han presenterer og servere!)

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, PPatrikk
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Anmeldt 1. oktober 2020

«Svært godt» beskriver det meste av vår opplevelse denne sene høstkvelden i september. 5-retters meny med vinpakke var perfekt. Meget smakfullt fra A-Å. Anbefales.

Dato for besøk: september 2020
Takk, _ysteinfalken_rb
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Anmeldt 25. september 2020

Helt topp opplevelse! Veldig bra service og suveren mat. Jeg hadde en vegansk 3-retters og det smakte veldig bra! Supert at de tilrettelegger for andre matvaner. Har ikke noe som helst å klage på.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 246andersa
RoarHildonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2020

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!