“Julemiddag”

Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2020

Herlig lutefisk med tilbehør, meget god service. God atmosfære, i meget hyggelige omgivelser. Kan anbefales

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 7janerikg
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 7. desember 2020 via mobile enheter

Vi valgte å reise til Trondheim for å feire 70 års dag, og dette ble en meget flott opplevelse! Vi var selskap på fire, og vi ble først invitert inn i vinkjelleren til hyggelig møte med eier Hildonen, som gav oss et innblikk i restaurantens historie, mens vi nippet til et glass champagne...deretter geleidet til bordet, for en femretters opplevelse med vinpakke. Meget hyggelig betjening i hyggelige omgivelser.
En stor takk til Hildonen og hans team, som gav oss en fantastisk aften!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, jjakobsen59

Anmeldt 2. desember 2020

Skyhøy kvalitet på mat og service. Førsteklasses råvarer og fantastiske smaker.
Herlig atmosfære; varm, hyggelig og avslappet - i stilige lokaler.

Takk, fjellogfjord

Anmeldt 28. november 2020

Utrolig god 7-retter med vinpakke! Veldig fin atmosfære i restauranten og kompetent vertskap! Anbefales!

Takk, 691henrikt

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

5-retters meny med vinpakke til. Nydelig, kortreist mat. Spennende smaker, variert meny. Utmerket service og veldig hyggelig sted!

Takk, fr_ydis0

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!