“Nydelig mat.”

To Rom og Kjøkken
Vurdert som nr. 2 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: To Rom og Kjøkken er en restaurant i Trondheim som satser på høy kvalitet i alle ledd - fra råvarer, lokaler, meny, bar og personale, til måten vi formidler vår lidenskap for god mat og drikke på.
Anmeldt 18. juli 2021

Spiste her sammen med samboer og et av barna. En skikkelig god matopplevelse. Vi valgte en fem retter med tilhørende vinmeny. Guttungen fikk en juicemeny. Oppmerksomme servitører som fortalte om maten og en liten historie til hver av vinene (og juicene). Stedet kan virkelig anbefales.

Takk, Truls H
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding.

Anmeldt 6. juli 2021

Hei,

Sammen med mine beste venner besøkte jeg Trondheim 2-4 juli 2021.
Etter litt fram og tilbake med planlegging endte vi opp med å spise middag her lørdag 2.juli.

Det ble visst sendt en oppdatering på mail/sms at vi var flyttet til annen etage, men vi fikk ikke noe inntrykk at dette skulle være noe dårligere alternativ. Når vi kom viste deg seg dessverre å være nettopp dette. Vi følte oss bortvist til en privat avdeling uten noe som helst sjarme eller varme i rommet. Vi følte vi satt i et intetsigende mørtkt konferanserom (vi fikk DOG byttet til vindusbord når vi spurte)

De kvinnelige servitørene virket mutte og sure, ja faktisk litt arrogante. De var heller ikke særlig hyggelige overfor en lærling som fikk vårt bord. Han var usikker, men VELDIG søt og sjarmerede. Hadde det ikke vært for han, hadde kvelden blitt en katastrofe. Etterhvert fikk vi varmet han opp litt og praten fløt lettere. At kan måtte springe opp og ned for å spørre om bla vinanbefalinger gjorde ingenting. Han var jo på opplæring. Han burde dog fått noen bedre mentorer.

Alt det negative til side, maten var nydelig og reddet en helt misslykket kveld for vår del. Vi kommer nok ikke tilbake alikevel, og vil ikke anbefale dette stedet til noen vi kjenner.

Takk, 858tommya
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for din tilbakemelding, det betyr veldig mye for meg at jeg får muligheten til å rette opp når vi ikke lever som forventet til våre gjester og forbedre det som ikke fungerte på lørdag.
Jeg må bare beklage på det sterkeste at dere ikke fikk en god opplevelse da dere besøkte oss på lørdag.
Jeg kan love deg at dette overhode ikke er den måten vi ønsker å framstå på.

Jeg kan love deg at om dere tar sjansen på å prøve oss igjen, så skal vi sørge for at dere blir meget fornøyd.
Om du ønsker direkte kontakt med meg, kan du nå meg på roar@2rok.no eller 91310000.
Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 16 personer som var så heldig å få sitte på det nye Kjøkkenet i Veita. Det var bare oss der, altså lav smitterisiko. Vi hadde egen kokk og vinsomelier/servitør. Røft men veldig hyggelig lokale. Veldig artig å se maten bli tilberedt. Vi valgte 5 retter med vinpakke. Det var ren harmoni i kombinasjonen av mat og vin.

1  Takk, Seaside46605854933
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Veldig hyggelig at dere trivdes så godt på vårt nye selskapslokale.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service ! Alle retter ble godt forklart og vinpakken var godt tilpasset med overraskende morsomme og moderne vinvalg. Tusen takk for en flott opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Marianne6753

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 25. juni 2021

To venninner på tur hadde en utrolig flott kveld hos To rom og Kjøkken.
Spiste 5 retters meny med vinpakke til. Nydelig mat og smakfulle viner som skapte en god synergi. Dyktige servitører, med stolthet for yrket og faglig kompetanse gjorde det hele til en flott opplevelse.
Kommer garantert tilbake ved en senere anledning :)

Takk, VeronikaJ63
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!