“Strålende!”

To Rom og Kjøkken
Vurdert som nr. 2 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: To Rom og Kjøkken er en restaurant i Trondheim som satser på høy kvalitet i alle ledd - fra råvarer, lokaler, meny, bar og personale, til måten vi formidler vår lidenskap for god mat og drikke på.
Anmeldt 25. juli 2021

Spiste en treretter med min kone. Alt smakte fortreffelig. Svært god service av dyktige servitører i hyggelige og rolige omgivelser. Anbefales på det varmeste.

Takk, Kbilstad
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 24. juli 2021

7- retters smaksmeny gav nydelige smaksopplevelser og hyggelig oppvartning av svensk servitør. Hit vil vi dra igjen

Takk, 284trinej

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Tre retters fast korona-meny stod ikke mye tilbake for en full a la carte meny. Solid ledet av en serviceinnstilt og faglig dyktig servitør, ble det en god opplevelse.
Vinmenyen ditto.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trygg Arne L
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i en rolig og behagelig atmosfære
Vi spiste fem fantastiske retter med mange forskjellige gode smaker. De fem rettene passet perfekt sammen og måltidet bygde seg opp i smak og ble avsluttet med en fantastisk dessert son luktet sommer.

Hyggelig og service innstilt servitører som presenterte rettene på en god måte og som «passet» på oss gjennom kvelden.

Den rolige og behagelige atmosfæren var prikken over i’en.

Takk for en fantastiske kveld!

Takk, BeateK1968
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021

Spiste her sammen med samboer og et av barna. En skikkelig god matopplevelse. Vi valgte en fem retter med tilhørende vinmeny. Guttungen fikk en juicemeny. Oppmerksomme servitører som fortalte om maten og en liten historie til hver av vinene (og juicene). Stedet kan virkelig anbefales.

Takk, Truls H

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding.

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!