“Høy klasse på mat og betjening”
Anmeldelse av To Rom og Kjøkken

To Rom og Kjøkken
Vurdert som nr. 1 av 299 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: To Rom og Kjøkken er en restaurant i Trondheim som satser på høy kvalitet i alle ledd - fra råvarer, lokaler, meny, bar og personale, til måten vi formidler vår lidenskap for god mat og drikke på.
Anmeldt 3. september 2021

Dette var meget bra. Ble mottatt og fulgt opp av en lærling, som bidro sterkt, sammen med andre servitør, til at vi fikk en meget hyggelig kveld. Høy klasse på maten med gode, tilpassede viner. Ett sikkert valg ved evt fremtidige besøk i Trondheim

Dato for besøk: september 2021
Takk, kajgundersen
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 26. august 2021

Det er andre gangen vi er her og dette må være et av våre favorittsteder i Trondheim. Nydelig mat, hyggelig atmosfære og gode drinker og viner til maten.

Takk, odakra

Anmeldt 25. august 2021

Veldig godt ivaretatt av servitørene. Spennende 5-retters meny med god vin til. Alt i alt en kjempekveld! Verdt hver en krone.

Takk, irgnitravel

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære og fantastiske smaker på rettene. Vi fikk kokkens utvalgte retter med vinpakke som var meget godt satt sammen. Vi kommer igjen.

Takk, NarveL1

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helt topp. Vårt første besøk etter anbefaling av en god venn og søk på restauranter i Trondheim. Var på Palmehaven på vei nordover til Vesterålen og det var bra, men To Rom og Kjøkken er definitivt bedre. Nydelig mat og topp service. Beste stedet i Trondheim spør du meg. Kommer tilbake ved neste anledning. Ingen grunn til å nøle.

Takk, Ole-JacobL
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!