“Helt fantastisk”

To Rom og Kjøkken
Vurdert som nr. 1 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Europeisk, Sjømat, Norsk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: To Rom og Kjøkken er en restaurant i Trondheim som satser på høy kvalitet i alle ledd - fra råvarer, lokaler, meny, bar og personale, til måten vi formidler vår lidenskap for god mat og drikke på.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Forventniingene til slike steder er alltid der, men her var også leveransen utsøkt.

Hvem hadde vel trodd at spisskål og koljesaus eller lokal blåmuggost kunne utgjøre et festmåltid.

En matopplevelse i toppklassen og en seviceopplevelse i toppklassen

Takk, Storyteller734477
Roar HIldonen, Daglig leder på To Rom og Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Bittesmå bord hvor du føler du må krympe deg litt for å kunne sitte ga en dårlig start på kvelden. Jeg hadde bedt om en tilpasset 7 retters meny uten fisk og skalldyr. Det ble levert i form av vegetar meny hvor jeg fikk diverse tilbehør fint dandert som en rett. Forklaringen på dette var at de ikke hadde mye kjøtt. Jeg bestilte bordet lang tid i forkant så det er ikke en holdbar unnskyldning. Vin pakken var ikke tilpasset menyen og det ble utelukkende servert tilpasset en fisk og skalldyr meny. Da vi kommenterer dette sier servitør at han kan finne noen billige rødviner til meg?. Betyr det at vi pakken vi har er dårlig, eller skal jeg oppfatte det som en fornærmelse om at han mener jeg ikke har råd til restaurantens viner?. Ekstremt lite profesjonell.

1  Takk, raymondn938

Tusen takk for din tilbakemelding, det betyr veldig mye for meg og er til stor hjelp.
Jeg må bare beklage på det sterkeste at dere ikke fikk en god opplevelse da dere besøkte oss.
Jeg kan love deg at dette overhode ikke er den måten vi ønsker å framstå på.

Om du ønsker direkte kontakt med meg, kan du nå meg på roar@2rok.no eller 91310000.
Vennlig hilsen Roar Hildonen, Restauratør.

Anmeldt 3. september 2021

Dette var meget bra. Ble mottatt og fulgt opp av en lærling, som bidro sterkt, sammen med andre servitør, til at vi fikk en meget hyggelig kveld. Høy klasse på maten med gode, tilpassede viner. Ett sikkert valg ved evt fremtidige besøk i Trondheim

Takk, kajgundersen

Anmeldt 26. august 2021

Det er andre gangen vi er her og dette må være et av våre favorittsteder i Trondheim. Nydelig mat, hyggelig atmosfære og gode drinker og viner til maten.

Takk, odakra

Anmeldt 25. august 2021

Veldig godt ivaretatt av servitørene. Spennende 5-retters meny med god vin til. Alt i alt en kjempekveld! Verdt hver en krone.

Takk, irgnitravel

Reisende som så på To Rom og Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i To Rom og Kjøkken? Del dine erfaringer!