“Hamburger og kake”
Anmeldelse av Jordbærpikene Solsiden

Jordbærpikene Solsiden
Vurdert som nr. 129 av 286 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte hamburger og kake, begge deler var tipp topp :)
Hyggelig sted med hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen

1  Takk, lockoutkbclub

Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Skulle spise lunsj med en venninne og bestilte kaffe, mat og en cookie. Fordi jeg hadde med meg en stor weekendbag klarte jeg bare å få med meg kaffekoppen med bort til bordet. Med kaffekoppen i hånda spurte jeg om det var mulig om de kunne ta med cookien bort til bordet vårt samtidig som de kom med maten. På dette tidspunktet sto jeg å balanserte kaffe og bag og det var tydelig at jeg ikke hadde sjans til å få den med meg. Svaret jeg fikk fra den ansatte, voksen dame med mørk hår, var «helst så tar du den med selv.» før hun ignorerte meg og fortsatte med neste kunde. Jeg ble litt sjokkert over hvor minimal service hun giddet å utøve. Ikke noe hyggelig i det hele tatt.

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, montezuma123
Anmeldt 27. oktober 2018

God mat og snille priser, men servicen er slapp. Vært innom flere ganger og det er alltid noe som ikke blir riktig med bestillingen vår.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Miriam K
Anmeldt 7. oktober 2018

Jordbærpikene er jo det samme uansett hvilken av restaurantene du går på, og det er jo slik det skal være. Noe er bra, noe er ikke fullt så bra. I mine øyne blir konseptet litt for "moderne". Men for all del; jeg skjønner at det er trenden og at man prøver å tenke nytt. Så ingen klage på akkurat det. Grei atmosfære, hyggelig betjening, litt for høye priser på det meste.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Karsten S
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Kjøpte karbonade med egg og bacon.
Grov gor karbonade og godt brød.
Stille og rolig, rask servering og hyggelig betjening

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, geirpetter

Reisende som så på Jordbærpikene Solsiden, så også på

Har du vært i Jordbærpikene Solsiden? Del dine erfaringer!