“Tapt seg? ”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Har alltid syntes at Superhero var litt oppskrytt, men at burgeren var grei nok. Nå i det siste synes jeg de har tapt seg. Burgeren har vært overstekt og tørr flere ganger, og sist gang var jeg så uheldig å kjøpe en porsjon med chili truffle fries, de var rett og slett heslige. I tillegg synes jeg det er rart at de ikke følger med i tida og prøver å begrense bruken av engangsplast. Jeg kommer sikkert til å fortsette å dra dit fordi ølet er så latterlig billig, men da står jeg over maten. Veldig trivelig personale.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, krevj

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Herlig saftig burger med blåmuggost ble testet , billig øl. Rask servering på et sentralt sted. Anbefales lett.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 472st_les
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Veldig god burger og opphøgde poteter. Med en veldig god vri. Har sjelden smakt en bedre burger. Betjeningen var både rask med bestilling og servering, hadde i tillegg en god tone med gjestene. All hunør til dem.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 414steinarh
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Grei plass som serverer burger og øl. God burger, hyggelig betjening og greie priser. Spiste burgeren deres som skulle være hot, og den var akkurat passe sterk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, OyvindAls
Anmeldt 3. juli 2019

hyggelig plass noe studendtaktig god mat og service til en veldig hyggelig pris p[ bade mat og drikke. her kommer vi tilbake....

Dato for besøk: april 2019
Takk, hartmann2015

Reisende som så på Super Hero Burger, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Super Hero Burger? Del dine erfaringer!