“Herlige burgere og digg chips!”
Anmeldelse av Super Hero Burger

Super Hero Burger
Vurdert som nr. 1 av 31 Smått og godt i Trondheim
Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Her får du veldig gode burgere og digg chips. Maten står definitivt til 5 prikker, men restaurantens enkle fastfood-look, plastfat, engangsbestikk og dispenserbrus gjør at det blir 4 prikker på Super Hero Burger. Når det er sagt tror jeg det er hele konseptet. Dette er ikke plassen du tar med den nye daten med mindre du er 16 år. Derimot Perfekt plass for kompisgjengen, familien eller etablerte par som ønsker en god og rask burgermiddag. Alle rettigheter. Burgerne ble levert på noen få minutter. Lysår bedre enn Mc Donalds er det i alle fall! Bon apetit.

1  Takk, AndreasJL

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Altså bbq-sausen og sjokoladen med blåmuggost var så digg at vi var innom her to ganger ila en langhelg på besøk i byen. Jeg sitter fremdeles å craver etter sausen, og gleder meg til neste besøk!

Dato for besøk: april 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 20. desember 2020

På tross av bråkete lokale, som kunne vært renere og triveligere er maten god. Travel atmosfære på godt og vondt, noe ungt miljø.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Små 100g burgere til svinpris. God smak, men mer brød og salat enn burger. Når jeg ønsket bestikk, så fikk jeg tildelt simpelt engangs. Ikke noen favoritt.

Dato for besøk: november 2020
5  Takk, lgh2013
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig personlae , veldig god burger og dem var kjappe og lage maks 10 min . Vi spiste truffel burger og chips.

Dato for besøk: august 2020
Takk, wideengren

Reisende som så på Super Hero Burger, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Super Hero Burger? Del dine erfaringer!