“Kjempegod mat! ”

Vurdert som nr. 181 av 288 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat! Litt lang ventetid, ca 50 minutter da vi var. Vi var på en torsdag rundt 20:00. God plass mellom bordene

Takk, reiersgard

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Overpriset restaurant, var med familien å spiste. Helt i orden med konseptet å bestille selv i baren, men da forventer man at prisen er deretter. 350 kr for en entrecote som var lunken er for mye på et slikt sted. Betjeningen var nesten ikke å se så måtte selv å finne salt å pepper da det smakte lite av maten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 951cathrinel
Anmeldt 7. januar 2020

Familie tid er viktig og siden vi skulle på kino fant vi ut at vi skulle spise ute før filmen.valgte Egon siden så å si ALT annet var stengt 2 juledag.vi bestilte alle burgere men min var katastrofal. Tørr som treverk,kald,baconet var svart og veldig lite av alt på burgeren og ja chipsen kunne sammenlignes med vedkubber,tørre og kalde de også.en skikkelig skuffelse og svindyr med tanke på hva de sender ut av kjøkkenet.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, MariaF1093
Anmeldt 9. desember 2019

Bestilte drikke og middag til 2 stykker etter 10 min i kø , etter å ha ventet i 50 min kom enderlig maten der den ene var varm og den andre kald. Dette er for dårlig.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, olebd
Anmeldt 18. oktober 2019

Egon er standardisert og helt gjennomsnittlig. Ordinær mat og drikke som de tar seg betalt bra for i forhold til det folkelige konseptet de ønske å fremstå som. Forøvrig en uting at kortterminalen er innstilt på tipsfunksjon når man betaler før servering. Gir ikke eventuell tips før måltidet er ferdig

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, kremly

Reisende som så på Egon Søndre, så også på

Har du vært i Egon Søndre? Del dine erfaringer!