“Ligger sentralt i Trondheim.”
Anmeldelse av Egon Søndre

Egon Søndre
Vurdert som nr. 181 av 286 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Ligger sentralt i Trondheim. Mulighet for å sitte ute med varmelamper. Mat i Egonstil med god smak, delikat tilberedt og mettende porsjoner. Husk å be om kode før toalettbesøk. Mulighet for scanning ved bordet (bestille og betale uten å gå inn) Husk bordnummer.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Ann_ChristinP_13

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Har vært flere ganger på Egon rundt om i landet. Liker konseptet, men det har skjedd ved flere anledninger på flere plasser at maten blir servert kald. Sist nå på Egon i Søndre gate i Trondhjem. Kan umulig være tilfeldig når man opplever det samme flere steder. Skal være bra sulten før jeg går på Egon en gang til..

3  Takk, 5larsarnes
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat! Litt lang ventetid, ca 50 minutter da vi var. Vi var på en torsdag rundt 20:00. God plass mellom bordene

Takk, reiersgard
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Overpriset restaurant, var med familien å spiste. Helt i orden med konseptet å bestille selv i baren, men da forventer man at prisen er deretter. 350 kr for en entrecote som var lunken er for mye på et slikt sted. Betjeningen var nesten ikke å se så måtte selv å finne salt å pepper da det smakte lite av maten.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 951cathrinel
Anmeldt 7. januar 2020

Familie tid er viktig og siden vi skulle på kino fant vi ut at vi skulle spise ute før filmen.valgte Egon siden så å si ALT annet var stengt 2 juledag.vi bestilte alle burgere men min var katastrofal. Tørr som treverk,kald,baconet var svart og veldig lite av alt på burgeren og ja chipsen kunne sammenlignes med vedkubber,tørre og kalde de også.en skikkelig skuffelse og svindyr med tanke på hva de sender ut av kjøkkenet.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, MariaF1093

Reisende som så på Egon Søndre, så også på

Har du vært i Egon Søndre? Del dine erfaringer!