“Dårlig service og under gjennomsnittet mat”
Anmeldelse av Egon Søndre

Egon Søndre
Vurdert som nr. 30 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021

Vi hadde med en liten puddel og fikk beskjed etter vi hadde allerede betalt at han ikke fikk sitte i stol, så kom de tilbake før vi dro å sa at han ikke fikk bruke teppe, ekstremt frekt å ikke nevne dette da vi kom eller da de så at jeg plasserte han i stolen…
Bestilling på nett fungerte ikke og 1/3 av biffen var tyggis… kommer aldri tilbake og ville dratt på stedet hvis vi ikke hadde betalt allerede

Takk, Tikujess

Anmeldt 5. august 2021

Kastet minst 1/3 av biffen som var "tyggis"....men pastaen var god. Hunden ble forvist til kalde gulvet. Appen fungerte ikke. Vi kommer ikke igjen. Alt i alt sto restauranten ikke til forventningene.

Takk, MonicaK2042
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dropin etter en lang og varm dag, god mat og topp service ute i solen.
Egon borger for kvalitet og skuffet ikke.
At vi kunne flytte oss "utover i gata" ettersom solen beveget seg gjorde det hele til en fin kveld!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 52Drugis
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Par men en av oss kommer først. Kjøper en matrett (på deling) og en øl. Skal kjøpe øl når nr. 2 kommer og får krav om å kjøpe en matrett ekstra. ABSURD og utrolig ufin dame i kassa der!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Merethe K
Anmeldt 20. desember 2020

vært her mange ganger. prøvd litt burgere og meksikansk de siste gangene. nå er det kroken på døra for min del. lite, kaldt og smakløst. hadde kastet noe sammen i heimen på kort tid, med sikkert bedre resultat.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, mavin1989

Reisende som så på Egon Søndre, så også på

Har du vært i Egon Søndre? Del dine erfaringer!