“Feil i orderen/dårlig service”
Anmeldelse av Sabrura Sticks & Sushi

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 106 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 17. juli 2020

Bestillte fra restauranten deres i dag fra Foodora og fikk mindre enn det jeg hadde bestilt for. Har prøvd å gjøre alt jeg kan for å få kontakt med dere men får ikke svar før senere.

Takk, szpettersen

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

God sushi rask levert til en rimelig penge for hele familien. Konseptet er i hovedsak buffe. Noe de lykkes med. Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, gislel_kkenh
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, men litt triste lokaler. Håper de får lokaler som er litt koseligere etterhvert. OK pris

Dato for besøk: februar 2019
Takk, HeidiK1842
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Svært god sushi og en del annen asiatisk mat til en rimelig penge. Konseptet er i hovedsak buffe. Noe de lykkes med. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 203terjek
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Har spist på Sabrura mange ganger, men nå tror jeg det blir siste gangen. Både kvaliteten på maten og kundeservice har tapt seg. Alt for lite av det gode og for mye «fyll» , ris og fritert mat.
Synd det ikke er noen gode alternativer på Lade. Må til Solsiden eller sentrum.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 538nilsb

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!