“Elendig. ”

fre. 17.9.
20:00
Vurdert som nr. 126 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Beskrivelse: Alma's bar & kjøkken er en livlig møteplass fra lunsj til sen kveld. Vår forhåpning er at det skal kjennes like naturlig å besøke Alma’s for en vellaget lunsj eller en trivelig middag som for et skikkelig festmåltid eller helt enkelt en morsom utekveld. På menyen finner du blant annet smaksbomber som pepperbiff, hamburger med jalapenos og green curry fiskesuppe. Fra barkartet er det bare å velge og vrake i drinker som er tilpasset vår godt krydrete mat eller finn en god vin på vinkartet. Selvfølgelig har vi også et realt utvalg med øl på både tapp og flasker. Alma's deler hus med Byscenen som har konserter og kulturarrangement gjennom hele uka og som fyller huset med masse kultur-og festglade mennesker. På Boxer bar, i kjelleren under Alma’s, kan du kose deg med shuffleboard, rock, god mat og øl.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Elendig. Vi kom inn en mandag. Vi fikk en dårlig magefølelse når vi kom ettersom vi var de eneste gjestene. Men tok sjansen. Til tross for at vi var de eneste gjestene tok det lang tid å få bestilt drikke og mat. Etter en stund kom maten. Det ble laget feil første gang. Og det tok to forsøk og flere beskjeder til for å få det rett. Så her er det bare å styre unna.

Takk, Erik S
106ulrichs, Daglig leder på Alma's Bar & Kjøkken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei Erik
Takk for at du deler dine kommentarer. Beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos os!
Skal ikke komme med dårlige undskyldninger. Vi har allerede drøftet disse spesifikke aspektene med pågjeldende servitør og vil gjøre vårt beste for å forbedre oss, slik at alle besøk blir tilfredsstillende på alle måter.
Takk igjen, vi setter stor pris på at du deler dine meninger med oss. Håper at du gir os en ny sjanse en annen gang!

Mvh. Ulrich Bang

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Koselig plass med god mat. Vi spiste pizza og det anbefales! Flott sted å starte kvelden på hvis du skal på byscenen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, John_Moen
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Her har jeg dessverre aldri fått mat som har smakt godt. Selv brødet klarer de å rote til, alt for mye gjær. Skal du ut å spise, finner du mange mye(!!) bedre alternativer i Midtbyen.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, rgn1925
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Kaotisk!
Vi ble ikke vist til bord selv om at det stod ved døren, «vennligst vent til å bli henvist plass».
Måtte gå i baren for å få oss plass, bestille drikke og mat. Ingen oppfølging ved bordet.
Vi bestilte kremet- sopp burger som manglet kremet sopp ( kun stekt sopp) og jalapeño burger. Begge burgerene var gode, men små!!!
Måtte bestille ekstra mat for å bli mett, da ble det blåskjell. De var nydelig
Mat ok, service dårlig

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, toringer2017
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Var der på lunsj med venner.
Gode burgere og en helt fantastisk sprø og fin chips. Antagelig den beste i byen.
Litt bråket med trafikk, men det må en regne med i et veikryss.
Flott og effektiv betjening.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Laffen55

Reisende som så på Alma's Bar & Kjøkken, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Alma's Bar & Kjøkken? Del dine erfaringer!