“Byferie med barna”

Bror Bar Og Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 27 Smått og godt i Trondheim
Kjøkken: Grill
Anmeldt 1. august 2020

Hyggelig pub/hamburgersted, sentralt i Nordre gate. Spennende og gode hamburgere. Maten kom raskt og smakte godt. Tror faktisk det er det beste vi har spist på denne turen. Greie priser og hyggelige ansatte. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Nicest123

Anmeldt 24. juli 2020

Variert burgermeny. Savner tacoen, men burgerne er et must å smake om man er i Trondheim. Småendringer på menyen gjør at vi gjerne kommer igjen.

Takk, smuraien
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fresh burger, nydelige fries-alternativer og gode ølanbefalinger.
Passe porsjoner og hyggelig service.

Takk, joakimthyregoda
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Kult interiør og veldig hyggelig betjening! Ingen burgere i byen kan måle seg med deres burger, den er helt fantastisk og koster ikke all verden. Anbefaler virkelig søtpotet fries, to die for. Godt utvalg at øl og andre drinker. Lite lokal og blir fort fullt (naturligvis) så her er det første mann til mølla, men herregud det er virkelig verdt besøket, selv om man kanskje må vente litt på bord. Her kommer vi til å spise flere ganger!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kbrynlund
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Jeg har spist her en gang tidligere, og da var jeg veldig fornøyd. I dag ble jeg derimot litt mer skuffet. Vi fikk maten ganske raskt, og det er bra. Samtidig var den ikke veldig varm. Dirty friesen var veldig god, med nok aioli til all friesen. Den kommer jeg nok til å bestille igjen. Jeg bestilte også kyllingvinger. De var blitt litt tørre. Det smakte heller ikke så mye av dippen som fulgte med. De var absolutt ikke verdt pengene. Så ikke veldig varm mat + tørr kylling trakk ned opplevelsen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 35matildem

Reisende som så på Bror Bar Og Restaurant, så også på

Har du vært i Bror Bar Og Restaurant? Del dine erfaringer!