“Fantastisk mat i kule omgivelser”
Anmeldelse av Bror Bar Og Restaurant

Bror Bar Og Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 31 Smått og godt i Trondheim
Kjøkken: Grill
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 5, 15-46 år. Bestilte burgere, Wraps og taco. Maten var ekstremt god, med rause porsjoner og til en rimelig penge. Morsomme og innovativ bestilling på app.

Takk, madsmr

Anmeldt 11. juli 2021

Nok en gang endre vi opp på Bror for å spise. Gode burgere og maten kom raskt. Vi spise burgeren Rød, burgeren classico, barneburger med ost, nachos og fries. Bestilte maten via mobilen. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Takk, Nicest123
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk. Hyggelig betjening, godt utvalg av øl, pluss byens beste burger. Har også besøkt Sot og SHB en del ganger, men dette er etter min mening soleklart #1. Takk!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 845espenk
Anmeldt 21. desember 2020

Maten synes jeg var grei pluss. Blir litt sliten av slike konsept med blikkopper og så videre, men hyggelig betjening. Litt utfordrende lokale miljømessig.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 7. september 2020

Kan absolutt ikke anbefale dette stedet for et måltid. Bestilte fish & chips, og ingen av ingrediensene var ferske. Pommes frites var seige! Fisken var smakløs. Fikk noen tynne skiver vårløk oppå, og den var heller ikke fersk. Bestilte mat og drikke via en app. Fikk så beskjed om at de ikke hadde juicen som jeg bestilte fra menyen deres, så da måtte vi slette hele bestillingen og legge alt inn på nytt. Kaldt lokale, så vi beholdt jakkene på. Eneste lyspunktet var at betjeningen var hyggelige, selv om de aldri kom bort og spurte hvordan maten smakte.

Dato for besøk: september 2020
Takk, LindaMargrethe

Reisende som så på Bror Bar Og Restaurant, så også på

Har du vært i Bror Bar Og Restaurant? Del dine erfaringer!