“Mersmak”

Bror Bar Og Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 31 Smått og godt i Trondheim
Kjøkken: Grill
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Allerede ved ankomst, når den løsslupne, men akk så profesjonelle betjeningen får deg til å føle at du er kommet hjem til lilleBror, som har invitert på burger, ja da er kvelden bare såvidt begynt.

Fire damer, to forskjellige burgere med forskjellig tilbehør.
Smaksopplevelsen er uten tvil på høyde med noe av det beste jeg har fått servert på restaurant.

Jeg bare nyter, typ hver munnfull. Det eneste vi damene utveksler gjennom måltidet er godord som "MmmNam".
Smakene kan dessverre ikke beskrives med ord, de må oppleves, men det er en smak jeg vil trekke fram:
Mersmak!

To av oss bestiller dessert...og den er en gastronomisk reise i seg selv. Sjelden, eller aldri er mer rett, har jeg (faktisk) slikket ren tallerkenen på restaurant.

Jeg og nabokjerringene gleder oss allerede til neste besøk hos Bror.

Dato for besøk: september 2021
Takk, yodiloo

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 5, 15-46 år. Bestilte burgere, Wraps og taco. Maten var ekstremt god, med rause porsjoner og til en rimelig penge. Morsomme og innovativ bestilling på app.

Takk, madsmr
Anmeldt 11. juli 2021

Nok en gang endre vi opp på Bror for å spise. Gode burgere og maten kom raskt. Vi spise burgeren Rød, burgeren classico, barneburger med ost, nachos og fries. Bestilte maten via mobilen. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Takk, Nicest123
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk. Hyggelig betjening, godt utvalg av øl, pluss byens beste burger. Har også besøkt Sot og SHB en del ganger, men dette er etter min mening soleklart #1. Takk!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 845espenk
Anmeldt 21. desember 2020

Maten synes jeg var grei pluss. Blir litt sliten av slike konsept med blikkopper og så videre, men hyggelig betjening. Litt utfordrende lokale miljømessig.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, mavin1989

Reisende som så på Bror Bar Og Restaurant, så også på

Har du vært i Bror Bar Og Restaurant? Del dine erfaringer!