“Veldig god sushi!”
Anmeldelse av YAsushi - STENGT

YAsushi
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste buffet på en søndag. Servitøren var hyggelig og det tok heller ikke lang tid å få mat. Var på Sabrura fredag, der sushien lå klar på buffet. Foretrekker å bestille og betale 35kr ekstra for bedre sushi!
Spist masse sushi, og vil si at denne er på topp tre!

1  Takk, ingerlinb

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Forventing stod ikke til opplevelse ved besøk av restauranten. Spiste buffet til 239kr, buffet i form av matkart hvor man bestiller selv hva man vil ha og antall. Første runden oppleves dårlig med litt for lite kokt ris. Andre runden var risen bedre, alt i alt helt greit, ikke noe spesiell opplevelse. Sushi restauranten kun et steinkast unna har en mye bedre buffet til lavere pris og man velger selv fra et stort mat bord.
Ok service, pent lagt opp på tallerken.

3  Takk, gaute_2017
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Det var stille og rolig en søndags ettermiddag, og mange ledige plasser. Vi fikk et matkart og en bestillingsliste. For 239,- kan du spise hvor mye du vil. Vi bestilte en del forskjellig, og maten kom raskt og greit. De har noen få viner, og den vi fikk til, en tørr riesling var helt ok. Det var helt nydelig, så vi satte oss med bestillingslisten og bestilte en ny omgang. Jammen måtte det en tredje bestilling til før alle var fornøyde. Det smakte nydelig og servicen var kjapp, smilende og behagelig.

2  Takk, AntonEng1
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Utsøkt sushi, men den guacamolen de serverte var noe for seg selv. Ikke smakt noe lignende før. Den var veldig sterk, men god. Spesielt sammen med den barbecuesausen.

Takk, Bjørn I
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Kom inn 45 minutter før stengetid og kjøkkenet var fortsatt åpent. Bestilte vegansk sushi med 15 biter. Maten ble raskt servert av utrolig hyggelige ansatte.

Anbefaler en tur innom her.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, solskipnes

Reisende som så på YAsushi, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim