“Heilt topp!! ”

Isae`s Kitchen China House
Vurdert som nr. 83 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Knallgod take away. Kjempehyggeleg dame som laga maten og gav super service. Beste kinamat me har smakt på lenge. Store porsjonar som metta sultne vestlendingar. Og prisen var ingenting å klage på.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Arne N

Anmeldt 13. mai 2020

God mat. Allergi-tilpasser alle retter, så om du synes det er vanskelig å bestille mat pga allergier så er dette stedet å anbefale. Kokken lager alltid noe godt til meg, selv om jeg har flere matallergier. Velger dette stedet over andre kinaresturanter i byen. Topp!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Isabellselnes
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Beste kinamaten i Trondheim! Topp service og utrolig god mat med mye gode smaker. Store porsjoner, man vet alltid hva man får. Utrolig bra!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, daniellC7213FS
Anmeldt 28. juli 2019

Maten smaker kjempegodt og Isae er veldig trivelig. Vært fast kunde i mange år og hver gang jeg tester noe annet havner jeg fort tilbake igjen!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mnesset
Anmeldt 14. juli 2019

Isae's drives av en livlig dame som alltid stråler av positivitet. Maten er veldig god og hun har et stort utvalg retter å velge mellom.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 96maikenl

Reisende som så på Isae`s Kitchen China House, så også på

Har du vært i Isae`s Kitchen China House? Del dine erfaringer!