“Middag med en god kollega”
Anmeldelse av Frati

Frati
Vurdert som nr. 33 av 305 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Fikk bord raskt fordi om det var ganske fullt i restauranten. Maten kom fort, veldig god hjemmelaget pasta.

Takk, astridsyd
Michi M, Kundeansvarlig på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2017

Tusen takk for din tilbakemelding! Velkommen igjen!

Anmeldt 9. desember 2017

Frati er en av mine yndlings restauranter. Jeg har vært der til middag, lunsj, sammen venner, sammen kjæresten og alene. Hver gang - uansett setting har jeg følt meg velkommen og sett. Hver gang har de servert god mat om det så er pizza, salat, bruchetta, biff, kylling og pasta. De har vist seg å bli et like godt lunsjsted som en arena for en bedre middag på kveld. Hver mandag til fredag har de lunsjdeal hvor det koster 100 kr for pizza, bruchetta og dagens pasta.

Frati er et populært sted og jeg har erfart at det kan være lurt å bestille bord hvis du skal spise middag i 19-20 tiden.

Takk, Marte F
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Et godt sted å komme til med god service og nydelig mat. Spiser der relativt ofte.Går dit både på dagtid og kveldstid. Anbefales.

Takk, Sonja Ø
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Bestilte en Saison, som ikke svarte til forventningene. Ble erstattet uten problem med en IPA som var utsøkt. Det kalles god service!

Takk, Steinar T
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Var her med 6 venner en hektisk julebordshelg. Restauranten hadde flyttet og endret image siden sist, men viste seg som en veldig bra opplevelse. Vi ble møtt av en veldig hyggelig servitør, og opplevelsen av hyggelig, avslappet og oppmerksom service fortsatte gjennom hele besøket. Vi fikk et bra bord, og maten var god og velsmakende. Støynivået var høyt, men som forventet en fredag kveld i starten på julebordssesongen.

Takk, Glumma

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!