“Meget skuffende”

Vurdert som nr. 27 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 7 stk som var ute og feiret bursdag. To av oss bestilte langtidsmørnet entrecote.Jeg medium og svigers rå. Kjøttet til oss bege var seigt og svigers sin var også medium.

Vi klaget og fikk tilbud om ny mat eller rabatt på kjøttet vi spiste(50%} avslag. Tilbehøret er også kjedelig og lite smak på. Min samboer spiser pasta bolognese som smaker lite.
God service, men maten var skuffende

Takk, EdvinIsak
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Vi ønsker å beklage denne hendelsen. Retten skal på ingen måte være slik, så har har vi vært svært uheldige! Godt å høre at servitørene forsøkte å rette opp så godt som mulig, når først uhellet var ute. Håper dere gir oss sjansen igjen ved en senere anledning, slik at dere ser at det ikke er slik det vanligvis er å spise på Frati.

195199 av 1 099 anmeldelser

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Når nye Frati åpnet, gikk vi dit ganske ofte for en god og enkel middag til familien. Men i løpet av de to (?) siste årene virker det som om det har gått nedover med kjøkkenet. Kjedeligere smaker på maten og ofte kan det synes som om kokkene ikke har rørt om i pastaen, slik at man får små ukokte klumper i maten. Men fremdeles hyggelig betjening og en spennende meny.

1  Takk, Orbrab

Takk for anmeldelse. Beklager at du opplever vårt kjøkken slik. Vi jobber kontinuerlig med å holde kvalitet oppe, og ønsker å forsette å ha fokus på dette. Vi skal ta din tilbakemelding videre med vårt kjøkken, og håper du gir oss sjansen til å vise hva vi kan ved en senere anledning.

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Frati leverer som vanlig. Julebord denne gang. 3 retters med fine kombinasjoner. Variasjon i meny og gode smaker. Utmerket mat og spennende ølsortiment.. Nok en gang fornøyd. Servitørene strevde litt med å holde rede på bestillingene underveis.

Takk, TrondheimsDag

Takk for hyggelig anmeldelse :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 13. desember 2018

Vi har besøkt Frati 2 ganger i de siste ukene. Første gang spiste vi alle pizza, den andre gangen plankebiff mm. Restuaranten er i design litt kjedelig, det er alltid mye folk her, og det blir svært bråkete. Det er ikke stedet for rolig prat. Piazzaene var gode, men vi ventet svært lang tid på servering. Den ene var helt brent under, burde ikke skje, men den ble raskt byttet ut. Service grei nok. Den gandre gangen spiste flere av oss plankebiff, en signatur rett. Biffen var perfekt stekt, medium: Fin rødrosa men ikke blodig. Den var svært mør og smakfull. Tilbehøret kjedelig, til en så god biff kunne de jobbet litt mere med det. Servicen denne gangen var ikke spesielt bra, ikke et smil, ventet knapt til vi hadde snakket ut før hun forsvant. I det hele tatt på Frati er det sjelden man får hyggelig og smilende service. Forøvrig registrete vi at Minervini, eieren, var innom begge ganger, det er positivt.

Takk, enare
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Takk for anmeldelse. Vi leser at noe kunne vært bedre, og det tar vi til oss :-) Ellers takker vi for fine ord!

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Kjempe fin restaurant med nydelig mat og veldig hyggelige servitører. Vi likte oss så godt at vi spiste der to dager på rad.

Takk, Footsteps74
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Takk for hyggelig anmeldelse :-) Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!