“Koselig lørdag ettermiddag”

Vurdert som nr. 27 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Ganske fullt på Frati lørdag ettermiddag, så vi ble rådet til å gå ned i baren og bestille mat og spise der. Spiste pizza og pasta, hørte på koselig jazzmusikk (levende) og slappet av i et hjørne av lokale. Maten kom fort, betjeningen var hyggelige.

Takk, Kristin111968
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Takk for hyggelig anmeldelse :-) Velkommen tilbake!

190194 av 1 099 anmeldelser

Anmeldt 20. januar 2019

God mat i hyggelige omgivelser. God service. Vårt stamsted når gode venner skal møtes. Noe for enhver smak.

Takk, Inger-Marie S
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Takk for hyggelig anmeldelse :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Spiste en treretters middag med jobben. Fantastisk god mat, og desserten var magisk. Rask betjening, og god service.

Takk, AreRoe
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Takk for flott anmeldelse :-) Dere er hjertelig velkommen tilbake til Frati!

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en svært hyggelig kveld på Frati i går . Helt fantastisk og topp service , hyggelig imøtekommende servitører og mat og vin smakte fortreffelig . Vi spiste plankstek og langtidsmørnet entrecôte . Begge deler anbefales på det varmeste og med en god italiensk Barbera Piani vin. Fantastisk dessert flambert bringebær og vaniljeis . Besøket gis score 10 av 10. Vi kommer snart tilbake . Dette var som å besøke gamle Frati ❤️.

1  Takk, 12GretheS

Så hyggelig anmeldelse :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi vet at Frati kan pizza, så i går prøvde jeg breiflabb. Den var helt nydelig og med godt tilbehør. Servicen var som vanlig på topp.

1  Takk, Viviann N
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Takk for flott anmeldelse :-) Velkommen tilbake!

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!