“Nydelig pizza”

Vurdert som nr. 25 av 331 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Virkelig god pizza med masse deilig fyll! God atmosfære og serviceinnstilt personalet! Godt og variert utvalg på menyen!

Takk, karolineskar
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Takk for fin anmeldelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 5 uker siden

Prøvde denne restauranten litt på slump, og ble veldig positivt overrasket.
- God service.
- Uvanlig rask servering, selv om det var mange gjester.
- Veldig god mat ( Pasta )
- Hyggelig atmosfære.
- Greie priser.

Kan anbefales !

Dato for besøk: september 2019
Takk, Konnerusk

Takk for flott anmeldelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Men det gjorde det ikke, takket være Torun servitør! Da vi fikk servert pizzaer som var meget svart i kantene klaget vi og var skuffet, selv om det som ikke var svart var veldig godt, men Torun servitør ordnet effektivt opp. Hun fikset det hele ved å ordne dessert på huset, hele tiden med et stort smil og et hyggelig vesen.
Fra å være i tvil om det kom til å bli et nytt besøk gikk vi til å bli enige om å besøke restauranten neste gang vi kommer til Trondheim. Både mat og service var kjempebra!

Dato for besøk: september 2019
Takk, BeaRocks
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Takk for hyggelig anmeldelse. :-) Beklager for den litt vel godt stekte pizzaen, og bra dere sier fra!

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag her. Det er travel sted, så maten(fisk og kjøtt) som vi fikk var halvstekt. Det ble rettet etter vi klaget, men inntrykket var ødelagte

Takk, annagja
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Vi ønsker å beklage at dere fikk servert for lite stekt mat. Vi er opptatt av at våre gjester skal oppleve et besøk hos oss utelukkende positivt, så dette tar vi alvorlig. Godt å høre at våre ansatte tok tak i det der og da, men trist å høre at inntrykket ble ødelagt. Vi setter stor pris på om du vil sende oss en mail om dette, slik at vi får sjansen til å følge opp videre. I så fall kan du sende mailen til post@frati.no.

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Utrolig god service og personale! Vi var 30 stk som bestilte pizzabuffet til 195kr pr pers. Elsket hvordan alt bare gikk av seg selv siden vi bestilte maten to dager før. Vi kommer igjen!

Takk, fridaheggel
Sara S, Booking og administrasjon på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Takk for veldig hyggelig anmeldelse. Velkommen tilbake!

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!