“Middag til 6 personer. Store forventninger!”
Anmeldelse av Frati

Frati
Vurdert som nr. 24 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Middag til 6 personer. Helt midt på treet, pizza og kjøtt. Rotet det til med en rett, ordnet forsåvidt raskt så det ble rett. Tol vannvittig lang tid før vi fikk dessert. Vi kommer ikke igjen.

2  Takk, 962ainal

Anmeldt 10. juli 2020

Interessant å observere betjeningen, som gjerne avbryter rydding for å gi gjestene oppmerksomhet. For egen del var serveringen effektiv, maten var ypperlig (spiste pasta, som i følge menyen var hjemmelaget). her spiser vi gjerne igjen.

Populært sted, bordreservering anbefales!

Takk, Erik N
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god stemning, mat og service som alltid. Anbefales på det sterkeste. En av Trondheims beste restauranter, om ikke den beste :)

Takk, Ingvild M
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt bord og ble anvist vårt bord da vi kom. Lokalet virket fult. Vår servitør var en veldig hyggelig ung dame som ikke snakket norsk. Bare engelsk. Vi bestilte mat og drikke og fikk begge deler innen hva man kan forvente. Servitøren var veldig sjarmerende og oppmerksom.
Porsjonene var rause og veldig, veldig gode!
Anbefales!

Takk, Knugen11
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fikk tilfeldigvis et ledig bord i en drøy time.
Lønner seg nok å reserver bord her. Populært sted med mange gjester og hyggelige servitører.
Bestilte Linguine ai frutti di mare. Pasta med tomatsaus, sjømat. Smaksrik og spicy med tilstrekkelig mengde hvitløk. Godt brød som tilbehør. Greie priser, rask og god service. Anbefales selv med 3 prikker ++

1  Takk, 636TomL

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!