“God pizza”

Vurdert som nr. 22 av 286 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fikk plass veldig fort.. stort lokale med masse plasser. Veldig god pizza men ble ikke helt mett av den, litt dyrt. Hyggelige folk som arbeidet der. Antibac sto på bordet som er bra i disse tider

Takk, 70maij

Anmeldt 20. juli 2020

Vi hadde bestilt bord og det stod klart. Vår servitør var rask, veldig rask, vi fikk litt intrykk av at alt skulle gå raskt unna. Ingen personlig service men hyggelig nok. Veldig god mat og god avstand til nabobord. Helt greie priser.

Takk, monicabJ4403BK
Anmeldt 19. juli 2020

Vi bestemte oss for å teste Frati etter å ha lest tilbakemeldinger de har fått tidligere, og kom dit med store forventinger - og de ble innfridd. Selv om det var midt i fellesferien fikk vi rask service, og måtte heller ikke vente lenge på maten. Både pizza og biff smakte helt nydelig, og prisen var overkommelig! I tillegg kunne de ordne både pizza og pasta glutenfri. Kommer tilbake hit neste gang jeg er i Trondheim! :)

Takk, Anders_Kvamme
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fornøyd (som alltid) etter gårsdagens besøk på Frati. Nydelig mat og vin til en overkommelig pris for 2 studenter, rause porsjoner, behagelig støynivå, hyggelige lokaler og god service.

Takk, veslemoye
Anmeldt 19. juli 2020

Etter en hyggelig dag i Trondheim hadde vi bestilt bord på Frati for 2 voksne og 3 barn. Vi ble tatt hyggelig imot ved inngangen, og stemningen i lokalet var veldig god. Menyen hadde en fin blanding av pizza, pasta og andre retter. Mellom oss var vi innom alle alternativene. Allerede ved bestillingen tok det altfor lang tid før vi fikk bestilt. Små ting som at vi ikke fikk bestille drikke før lenge etter at vi alle hadde klart å bestemme oss for hva vi ville spise. Maten kom faktisk ganske raskt, og den var vi alle veldig fornøyd med. Etter hovedretten måtte vi igjen vente leeeeeenge på både dessertmeny, og deretter på desserten. Kaffen klarte de ikke engang å levere til bordet. Mye på plass på Frati, men servitørene må klare å koordinere bestillinger, ha blikket åpent for de ulike bordene, og levere det man faktisk har bestilt.

1  Takk, ingunncarelius

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!