“Positiv opplevelse”

Vurdert som nr. 23 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk hjelp/service av en svært trivelig servitør,vi fikk helt topp mat,den indrefileten vi fikk servert,er noe av det beste vi har kjent. TOPP.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Knut H

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi ramlet inn en mandag for et lett måltid. Imøtekommende personale, nydelig god hjemmelaget mat og ikke minst at jenta med glutenallergi strålte fornøyd gjorde susen - det ble full middag og vin til bra priser og vi kommer gjerne igjen. Tommel opp

Takk, annebergeb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Var 3 par som alle bestilte ulike retter, fikk maten raskt og alle var fornøyd med både mat og service.Fornuftige priser også.

2  Takk, alfmagne
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Smakløs mat som ikke levde opp til forventningene. Pastaen vi fikk var ikke skikkelig kokt og knaste da vi spiste. Servicen var helt ok. Kommer ikke tilbake, men mindre de forbedrer seg drastisk.

Takk, 445vibekek
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fikk plass veldig fort.. stort lokale med masse plasser. Veldig god pizza men ble ikke helt mett av den, litt dyrt. Hyggelige folk som arbeidet der. Antibac sto på bordet som er bra i disse tider

Takk, 70maij

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!