“Lunsj”

Vurdert som nr. 23 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Fratis gode stemning ble bragt til Trondheim i 1973 av Paolo Minervini. Han fylte kjøkkenet med råvarer som oliven, tomat og pasta, krydret det med livsglede og åpnet dørene for den viktigste ingrediensen for et hyggelig måltid: trivelige folk!
Anmeldt 26. oktober 2020 via mobile enheter

Super god pizza og alkoholfri rødvin god service men kan være litt trege men ellers er alt pluss litt dyrt

Takk, PepperMynte12
Explore47291752105, Annet på Frati, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Takk for anmeldelsen! Ønsker deg velkommen igjen.

Anmeldt 22. oktober 2020

Vi var innom for familielunsj og bestilte litt ulike typer. Vår unisone vurdering var at alle smakte veldig godt.

Opplevde og at restauranten tok Covid-19 på alvor og hadde gode rutiner.

Takk, 165b_rds

Takk for anmeldelsen! Ønsker deg velkommen igjen.

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Det er mange steder i Trondheim jeg gjerne skulle ha sett på nytt, men skulle jeg ha valgt ÉT sted, så blir det Frati.

Vi var her i Juli, midt i Covid-19 restriksjoner, og Frati løste dette med glans.
Da vi først kom hit var det fullt, men vi fikk beskjed om å komme tilbake etter 15minutter, og da vi kom tilbake ble vi kjent igjen og fikk plass.
Og bedre service, mat og drikke har vi kanskje ikke fått noe annet sted.

Frati er den typen restaurant der du bare må sitte og se deg rundt, for det er alltid noe nytt og spennende og se. Egen urtehage i inngangspartiet, eget vinlager i glasshus midt i lokalet, øl-tanker på display og matlageret har glassvegg der fine Parmaskinke henger rekkevis.

Vi bestilte oss hver vår pizza, og det var gode porsjoner, med mye smak og en fantastisk friskhet. Maten er laget fra bunnen, og du føler virkelig at er i Italia og har kjøpt mat på restaurant der.

Må også få skryte av OX ølbar I kjelleren, som står for øl-tankene i restauranten. Kan anbefale Brown Ale'n deres på det sterkeste.

Og for at denne anmeldelsen ikke skal bli for lang, så vil jeg få avslutte med å si;
Dra på Frati. Du kommer ALDRI til å angre.

Takk, 54andersl

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig anmeldelse. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!

Anmeldt 6. oktober 2020

Ble veldig bra tatt imot inngangen . Veldig hyggelig service og nydelig mat . Likte det nye lokalet . Vi har tidligere bare vært på den gamle adressen .

Takk, 844ragnarf

Takk for hyggelig anmeldelse. Ønsker deg velkommen igjen!

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, gjennomført fra a til å. Spiste fruti del mare. Slik smaker det i Italia og vi anbefaler dette til alle som krever litt av mat og miljø.

Takk, arnsteinu

Takk for hyggelig anmeldelse. Ønsker deg velkommen igjen!
Mvh Sol, administrasjon

Reisende som så på Frati, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Frati? Del dine erfaringer!